بیوگرافی تاکافومی آکاهشی

5 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی تاکافومی آکاهشی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

تاکافومی آکاهُشی (انگلیسی: Takafumi Akahoshi؛ زادهٔ ۲۷ مهٔ ۱۹۸۶) یک بازیکن فوتبال اهل ژاپن است.

زندگینامه تاکافومی آکاهشی 

بیوگرافی تاکافومی آکاهشی

فعالیت ورزشی

از باشگاه‌هایی که در آن بازی کرده‌است می‌توان به باشگاه فوتبال اوراوا رد دیاموندز، باشگاه فوتبال لیپایاس متالورگس، باشگاه فوتبال اوفا و فولاد خوزستان اشاره کرد.

مسوولان باشگاه فولاد صبح روز چهارشنبه پس از مذاکره با تاکافومی آکاهشی هافبک مورد نظر افشین قطبی، با او به توافق رسیدند و قرارداد همکاری امضا کردند.

امروز نیز قرارداد این هافبک در هیات فوتبال خوزستان به ثبت می‌رسد.

این بازیکن ۳۲ ساله که بازی در باشگاه‌های فوتبال لیپایاس متالورگس، اوفا و اوراوا رد دیاموندز را در کارنامه دارد، شامگاه گذشته برای مذاکره با باشگاه فولاد وارد اهواز شد.

اگر کارت آی تی‌سی این هافبک ژاپنی صادر شود، در صورت صلاحدید قطبی می‌تواند در دیدار با نساجی به میدان برود.

تاکافومی آکاهش پس از مسی دومین بازیکن خارجی جذب شده باشگاه فولاد با نظر قطبی است.

تاکافومی آکاهوشی متولد سال ۱۹۸۶ میلادی در شهر فوجی ژاپن است که فوتبال خود را در آکادمی باشگاه اوراواردز ژاپن آغاز کرده و تا سال ۲۰۱۰ در تیم‌های ژاپنی به میدان رفت. وی از سال ۲۰۱۰ به بعد در خارج از کشورش به ترتیب در تیم‌های لیپایاس متالورگس لتونی، پوگان شچچین لهستان، اوفا روسیه، راچان‌بوری تایلند و سوفان‌بوری تایلند عضویت داشته است.

آکاهوشی که قابلیت بازی در هافبک دفاعی و هافبک تهاجمی را داراست، بیشترین سال‌های فوتبال خود را در لیگ لهستان سپری کرده و به مدت هفت سال در باشگاه پوگان شچچین لهستان عضویت داشته است. وی در پایان فصل ورزشی ۲۰۱۱-۲۰۱۲ با پیراهن تیم مذکور به عنوان نایب قهرمانی لیگ لهستان نیز دست یافت.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی کارلو آنچلوتی
عکس های اینستاگرامی بیوگرافی تاکافومی آکاهشی
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه