بیوگرافی رضا شکاری

5 سال پیش
بیوگرافی رضا شکاری
Rate this post

بیوگرافی رضا شکاری به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

رضا شکاری قزل‌قیه (زاده سراب) یک بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست هافبک هجومی برای پرسپولیس) در لیگ برتر ایران بازی می‌کند.

زندگینامه رضا شکاری 

بیوگرافی رضا شکاری

فعالیت ورزشی

شکاری سابقهٔ دعوت شدن به تیم ملی نوجوانان، جوانان و امید را در کارنامه دارد. رضا شکاری با فسخ یک‌طرفه قراداد خود و پرداخت رقم ۱۰۰هزار دلار به باشگاه ذوب آهن به روبینکازان روسیه پیوست اما در بازگشت از روسیه دوباره به ذوب آهن پیوست و اکنون می تواند تیم جدید خود را انتخاب کند و با توجه به درخشش فوق العاده او در میانه میدان ذوب آهن در تیم علیرضا منصوریان، پرسپولیسی ها بی میل به جذب این بازیکن مستعد نیستند چرا که رقیب پرسپولیس یعنی استقلال در فصل قبل توانست با خرید الهیار صیادمنش یک برد بزرگ کرده و علاوه بر استفاده از خلاقیت و سرعت این بازیکن سریع، از فروش او به فنرباغچه درامدزایی نیز نماید و به نظر می رسد پرسپولیسی ها نیز قصد دارند همین رویه را در پیش گرفته و رضا شکاری جوان و خلاق را جذب نمایند.

صحبت از جذب رضا شکاری برای پرسپولیس در حالی مطرح می شود که به احتمال ۹۹ درصد، جدایی بشار رسن از پرسپولیس قطعی است و میانه میدان پرسپولیس تنها با دو بازیکن به نام های سروش رفیعی و فرشاد احمدزاده در فصل نوزدهم خواهد بود که در صورت مصدومیت یا محرومیت آنها، مشکل بزرگی برای کالدرون به وجود خواهد آمد.

گاردین در فهرستی از ۵۰ بازیکن آینده‌دار فوتبال، از رضا شکاری نام برد و سبک بازی او را شبیه نکونام با قدرت هجومی بیش‌تر دانست.

گفته می شود کریم باقری کمک مربی آذری زبان پرسپولیس، در جذب این هافبک آذری و خلاق تاثیر زیادی داشته و اگر پرسپولیس بتواند او را به خدمت بگیرد، یکی از بمبهای مخفی نقل و انتقالات تابستانی را شکار کرده است چرا که این بازیکن مستعد، در سهمیه زیر ۲۳ سال محسوب می شود و جای بازیکن بزرگسال را نمی گیرد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی پاتریک شیک
تکمیلی :

صحبت آذری در مورد انتقال شکاری

ابتدا عرض میکنم این عکس تزیینی است و محمد انصاری عزیز مشکلی ندارد.(معلوم نیست او چرا عکس عرب را انصاری در اینستاگرامش گذاشته است) جای آقای عرب بودم برای عقد قرار داد با یک بازیکن خاص که شایعه شده است از فیفا استعلام میگرفتم. برای احترام به هواداران پر شور پرسپولیس مجبورم این مشورت را به دوست خوبم بدهم تا بعد از سعید آذر ی گله نکنند. به هر حال نمی خواهم باز هم با احساسات مردم بازی شود و بگویند ما نمی دانستیم و کاش به ما گفته بودید.البته امیدوار م این بازیکن مشکلی نداشته باشد و با همه وجود در خدمت پورسپولیس باشد.

ولی شرط حرفه ای گری شما و شرط شرافت من است که بگویم.»

این پست در ارتباط با شکایتی که باشگاه ذوب آهن چندی قبل و بعد از قرارداد رضا شکاری با روبین کازان توسط وکیل ایتالیایی اش به فیفا ارسال کرد. در آن زمان شکاری البته ادعا کرد که برگه فسخ قرارداد قانونی اش را سازمان لیگ گرفته است و زمانی که که کازان پیوسته بازیکن آزاد بوده است:

« من ۹ ماه بدون تیم بودم و خودم به صورت انفرادی (در بوستان محلی) تمرین می‌کردم تا کمی شرایط بدنی‌ام را حفظ کنم.

چند ماه پیش هم با باشگاه روستوف توافق کرده بودم، اما باشگاه ذوب‌آهن اجازه نداد که من با توافق دو طرفه و رضایت باشگاه از این تیم جدا شوم و در نهایت ناچار به فسخ قرارداد یک‌طرفه شدم.

از زمان فسخ قراردادم با باشگاه ذوب‌آهن، بازیکن آزاد هستم،

مطلب مرتبط:  بیوگرافی موسی کولیبالی

اما آنها همچنان اصرار دارند که من بازیکن این تیم هستم.

بازیکنی که درست یا غلط قرارداد خود را فسخ کرده و بازیکن آزاد است،

دیگر به باشگاه قبلی خود تعلق ندارد.»

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی رضا شکاری
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه