بیوگرافی سجاد آشوری

5 سال پیش
4.9/5 - (85 امتیاز)

بیوگرافی سجاد آشوری به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

سجاد آشوری (زادهٔ ۲۵ تیر ۱۳۷۳ – قائم‌شهر) یک بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست مهاجم برای تیم نساجی در لیگ برتر خلیج فارس بازی می کند.

زندگینامه سجاد آشوری

بیوگرافی سجاد آشوری

فعالیت ورزشی

از باشگاه‌هایی که در آن بازی کرده‌است می‌توان به باشگاه فوتبال پارسه، باشگاه فوتبال پیکان و باشگاه فوتبال خونه به خونه اشاره کرد.

ماندگاری نساجی

باشگاه نساجی مازندران که تاکنون پنج خرید لیگ برتر انجام داده برای حفظ نفرات موثر سال گذشته نیز تلاش کرده و در همین راستا تاکنون قرارداد مجتبی ممشلی، محمد عباس‌زاده، محمدمهدی نظری و حامد شیری را تمدید کرده بود که امروز نیز با یکی از بازیکنان فصل قبل به توافق نهایی دست یافت.

سجاد آشوری که در لیگ هجدهم عملکرد خوبی برای نساجی مازندران داشت، در ۲۹ مسابقه به میدان رفت و دو گل به ثمر رساند، برای ادامه همکاری با این باشگاه توافق کرد و قرارداد یک ساله‌ای به امضاء رساند.

آشوری که سابقه بازی در تیم‌های پارس تهران و پیکان و در کارنامه دارد، تنها در یک مسابقه فصل گذشته به خاطر آسیب دیدگی نتوانست به میدان برود ولی در ۲۷ دیدار در ترکیب ابتدایی حضور داشت و دو بار به‌عنوان یار جانشین به بازی رفت.

شایعه حضور در پرسپولیس در زمان برانکو

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از مسئولان این باشگاه درخواست کرد تا هافبک باتکنیک خونه به خونه را جذب کنند.

تیم فوتبال پرسپولیس که هنوز وضعیتش در نقل و انتقالات مشخص نیست، با چند بازیکن صحبت‌هایی داشته تا در صورت بسته ماندن پنجره نقل و انتقالات، این نفرات را از نیم فصل به تیم اضافه کند. از همین رو برانکو ایوانکوویچ برای فصل جدید نگاه ویژه‌ای به لیگ یک دارد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی داوید فرر

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس عملکرد سجاد آشوری وینگر باتکنیک خونه به خونه را زیر نظر گرفته و از مسئولان باشگاه درخواست کرده تا این بازیکن ۲۵ ساله را به خدمت بگیرند.

باید دید آیا آشوری حاضر است برای پیوستن به

جمع شاگردان برانکو یک نیم فصل را در تیمی

غیر از پرسپولیس بازی کند یا خیر؟

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی سجاد آشوری
4.9/5 - (85 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه