بیوگرافی حامد شیری

5 سال پیش
بیوگرافی حامد شیری
3.9/5 - (18 امتیاز)

بیوگرافی حامد شیری به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

حامد شیری (زاده ۲۷ فروردین ۱۳۶۵ در آمل) بازیکن فوتبال ایرانی و عضو باشگاه نساجی مازندران است.

زندگینامه حامد شیری

بیوگرافی حامد شیری

فعالیت ورزشی

شیری فوتبال خود را از تیم جوانان آرش حاضر در لیگ جوانان مازندران آغاز کرد. وی سابقه بازی در باشگاه‌های شموشک نوشهر، فجر شهید سپاسی و سایپا البرز را دارد. او در فصل ۹۳-۱۳۹۲ در تیم سایپا عملکرد درخشانی مقابل پرسپولیس و استقلال داشت.

حامد شیری با ملیت کشور ایران، ۳۳ سال (۱۶ آوریل ۱۹۸۶) سن دارد، قد او ۱۸۰ سانتی‌متر می‌باشد. حامد شیری به عنوان هافبک برای تیم خود بازی می‌کند و از پای راست خود به خوبی بهره می‌گیرد .

این بازیکن در حال حاضر با شماره ۱۸ برای تیم فوتبال نساجی مازندران بازی می‌کند.

آخرین بازی حامد شیری برای تیم فوتبال نساجی مازندران مقابل تیم سپیدرود می‌باشد. این بازی با نتیجه سپیدرود (۱ – ۳) نساجی مازندران به پایان رسید. حامد شیری در این مسابقه ۹۰ دقیقه بازی کرد.

مشخصات

متولد۲۷ فروردین ۱۳۶۵ | ۳۳ سال
Iran , Amol
وزن-
قد۱۸۰ سانتی‌متر
نساجی مازندران
هافبک
پای تخصصی راست
ارزش

صحبت در مورد شرایط نساجی

من از امروز انجام کارهای تقویتی را شروع کردم و یک ماه بعد عملم است و باید کارهای بدنی را انجام بدهم. بعد از آن به تمرینات گروهی اضافه می‌شوم و در کنار دیگر بازیکنان آماده حضور در نیم فصل دوم مسابقات لیگ هجدهم می‌شویم.

🔺اکثر نفراتی که به تیم ما جذب شدند کمتر سابقه حضور در لیگ برتر را داشتند و جوان اما خوب و با کیفیت بودند. اما اتفاقاتی که در بخش داوری برای نساجی افتاد بیشترین ضرر را به ما وارد کرد. در مجموع با توجه به تمامی این اتفاقات نتایج قابل قبولی گرفتیم. اما ما خودمان توقعی که داشتیم نسبت به تلاش و تمریناتی که داشتیم بیشتر بود. اگر یک مقدار با فکر بیشتر در زمین حاضر می‌شدیم جدا از بحث داوری می‌توانستیم نتایج بهتری به دست آوریم. مطمئنا برای نیم فصل دوم با توجه به اعتماد به نفسی که حالا داریم، نتایج بهتری نسبت به نیم فصل اول به دست خواهیم آورد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی تونی پارکر
اشتباه

🔺هر انسانی در هر شغلی که دارد اشتباه می‌کند. داور هم در یک صدم ثانیه باید تصمیم گیری کند. آن‌ها اگر دقت داشته باشند می‌توانند تصمیمات خوبی بگیرند. این اشتباهات فقط برای تیم ما نبود اما ما بیشتر از بقیه ضرر کردیم. امیدوارم کلاس‌های توجیهی بیشتری بگذارند یا تمرینات بهتری برای داوران در نظر بگیرند تا این اشتباهات کاهش یابد.

🔺آوردن سیستم کمک داور ویدئویی خیلی به فوتبال کمک می‌کند. درست است که از جذابیت بازی کم می‌کند اما باعث اجرای عدالت در نتایج می‌شود. اگر نیم فصل اول این سیستم بود اشتباهات کمتری رخ می‌داد. من و باشگاه نساجی از این سیستم استقبال می‌کنیم و ای کاش زودتر این اتفاق رخ دهد.

🔺امسال لیگ بسیار جذابی با تیم‌های خوبی داریم. تیم‌هایی مثل ذوب‌آهن و فولاد شرایط خوبی در نیم فصل اول نداشتند و در نیم فصل دوم به دنبال جبران هستند. ادامه مسابقات بسیار سخت است و ما بازی به بازی پیش می‌رویم و امیدوارم به آنچه که برای آن تلاش و تمرین می‌کنیم دست پیدا کنیم؛ حتی اگر سهمیه آسیایی باشد.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی حامد شیری
3.9/5 - (18 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه