بیوگرافی مهرداد عبدی

5 سال پیش
بیوگرافی مهرداد عبدی
4.8/5 - (34 امتیاز)

بیوگرافی مهرداد عبدی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

مهرداد عبدی (زادهٔ ۲۲ مرداد ۱۳۷۱ – نوشهر) بازیکن فوتبال اهل ایران است.

زندگینامه مهرداد عبدی 

بیوگرافی مهرداد عبدی

فعالیت ورزشی

وی سابقهٔ حضور در باشگاه‌های پارسه تهران، گل گهر سیرجان را در کارنامه دارد.

وی در حال حاضر عضو باشگاه فوتبال نساجی مازندران می باشد.

گل‌گهر سیرجان که به دنبال حضور موفق در نخستین سال حضور در لیگ برتر است، طی روزهای اخیر به طور جدی‌تری وارد بازار نقل و انتقالات شده و علاوه بر تمدید قرارداد نفرات موثر فصل گذشته، خریدهایی انجام داده که امروز هم با مهرداد عبدی، هافبک نساجی قرارداد بست.

عبدی که سابقه بازی در پارسه تهران را نیز در کارنامه دارد، دو سال قبل از گل‌گهر سیرجان به نساجی مازندران پیوست و در نخستین فصل بازی برای این تیم موفق شد صعود به لیگ برتر را تجربه کند و همچنین در لیگ هجدهم نیز عملکرد خوبی برای نساجی ارائه دهد.

این هافبک ۲۶ ساله که سال گذشته در پست مدافع میانی هم برای نساجی مازندران به میدان رفت، دو گل مقابل سپیدرود رشت و فولاد خوزستان هم به ثمر رساند، اما حالا تصمیم گرفته به کارش با نساجی مازندران پایان دهد و پس از دو فصل مجددا به گل‌گهر سیرجان برگردد.

پیش از این جدایی جورجی گولسیانی و فرشاد فرجی از نساجی مازندران قطعی شده بود و مهرداد عبدی سومین بازیکنی است که از نساجی راهی تیم دیگری می‌شود.

نساجی

مهرداد عبدی بعد از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت بار دیگر مورد اعتماد کادرفنی قرار گرفته و در جدال با نساجی نیز موفق شد یک روز موفق را در ترکیب تیمش برابر خط میانی حریف پشت سر بگذارد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی لئاندرو پادوانی سلین

هافبک نساجی درباره پیروزی تیمش برابر پدیده مشهد گفت:

تمرینات خوبی را طی هفته پشت سر گذاشته بودیم و با حضور هواداران در این شرایط جوی باعث شد تا بیشتر از حد توان‌مان در این بازی تلاش کنیم.

وی ادامه داد: پدیده انصافا یکی از بهترین نمایش‌های فوتبالی این فصل را برابر رقبا از خود به نمایش گذاشته است که مورد تمجید کارشناسان نیز قرار گرفته است. با این حال ما با شناخت کامل از شرایط فنی و نقاط ضعف و قدرت آنها در تلاش بودیم تا یک نتیجه خوب کسب کنیم.

مهرداد عبدی با تمجید از تلاش هم‌تیمی‌هایش و همچنین حضور هواداران گفت: امروز کاملا بی اشتباه ظاهر شدیم.

در تمامی پست‌ها هر بازیکن ضمن اینکه به دنبال نمایش موفقی از خود بود که در پوشش نیز عملکرد خوبی داشتیم. مساله‌ای که باعث شد به حریف کمترین فرصت را بدهیم و آنها تنها به دنبال گلزنی از طریق شوت بودند که راهی به جایی نبردند.

باید از هواداران نیز بیشتر از این قدردانی کنم.

آنها در یک روز بارانی و سرد در شرایط فوق العاده

روی سکوها حاضر شدند و این مساله انگیزه ما را

بیشتر نیز کرد. وقتی به سکوها و شرایط هواداران

نگاه می‌کردیم یک انگیزه بیشتر و فوق العاده کسب

می‌کردیم تا موفق شویم آنها را با خوشحالی روانه خانه کنیم.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی مهرداد عبدی
4.8/5 - (34 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه