بیوگرافی علی‌اصغر عاشوری

5 سال پیش
بیوگرافی علی‌اصغر عاشوری
4.7/5 - (6 امتیاز)

بیوگرافی علی‌اصغر عاشوری به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

علی‌اصغر عاشوری (زادهٔ ۱۷ مهر ۱۳۶۷ – همدان) یک بازیکن فوتبال اهل [ایران]] است.

زندگینامه علی‌اصغر عاشوری 

بیوگرافی علی‌اصغر عاشوری

فعالیت ورزشی

فولاد با علی اصغر عاشوری، هافبک فصل گذشته تیم فوتبال نساجی مازندران به مدت یک فصل امضا شد.

این هافبک هجومی که در نساجی شاگرد جواد نکونام بود، سابقه قهرمانی در لیگ دسته اول فوتبال به همراه فولادنوین و پوشیدن پیراهن تیم فولاد خوزستان و گلزنی برای این تیم در لیگ برتر را در کارنامه دارد.

سریع ترین اخراج لیگ هجدهم

دیدار سرد دو تیم نساجی مازندران و پارس جنوبی در هوای بارانی شهر جم خیلی آرام و بدون خلق هیچ موقعیت خاصی پیگیری می‌شود و باید داغ ترین اتفاق این مسابقه تا به الان را اخراج زودهنگام علی اصغر عاشوری بدانیم.

در دقیقه ۱۵ مسابقه یک توپ در میانه میدان جریان داشت و می‌رفت که به هافبک تیم پارس برسد. در حالی که هیچ موقعیت خاصی وجود نداشت عاشوری برای دفع توپ پای خود را بیش از حد بالا آورد و با کف پا به صورت بازیکن میزبان ضربه‌ای را وارد کرد. در حالی که داور در دو قدمی صحنه حضور داشت با کارت قرمز مستقیم هافبک نساجی را جریمه و او را از زمین مسابقه اخراج کرد تا تعداد شاگردان جلالی به ده نفر کاهش پیدا کند.

گل های تاریخی

هافبک تیم فوتبال نساجی از اینکه بهترین نمایش را مقابل مربی سابقش داشته احساس خوبی دارد و در مورد گلزنی اش و اولین پیروزی تیمش در لیگ برتر به ورزش سه می گوید: اینکه مقابل سرمربی سابق ات بازی می کنی گلزنی کنی حس خوبی است و از این بابت خوشحالم اما بیشتر از هر چیزی از اینکه اولین پیروزی فصل را برای نساجی خلق کردم خوشحال ترم. من از نوع گل ها در کارنامه زیاد دارم؛ گل های قهرمانی، گل های صعود و … البته گلزنی ام در این بازی زحمات بچه های تیم بود، بچه ها که چه عرض کنم زحمات کل تیم بود. در چند بازی گذشته خیلی تلاش کردیم که بتوانیم اولین پیروزی مان را رقم بزنیم اما متاسفانه اتفاقاتی دست به دست هم داد تا برد از آن ما نباشد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی حمیدرضا قلی‌پور
او در مورد گل نشدن پنالتی محمد عباس زاده هم می گوید:

گل نشدن پنالتی یک اتفاق طبیعی است و در شرایط بازی پیش می آید. اگر آن توپ گل می شد شرایط بازی خیلی بهتر می شد و بهتر می توانستیم بازی را مدیریت کنیم. البته پنالتی را هیچ کس نمی تواند پیش بینی کند حتی اگر از بهترین زاویه و با تمام قدرت هم بزنید باز هم پنالتی است و گل شدن و نشدن اش ۵۰ ـ ۵۰ است.

وی از حمایت همه جانبه هوادارانشان در این مدت با وجود نتایجی که کسب کردند تشکر می کند و می گوید: از حمایت همه جانبه هوادارانمان واقعا سپاسگزاریم و از اینکه توانستیم آنها را با خوشحالی روانه خانه کنیم خوشحالیم.

عاشوری که بعد از ۴ سال حضور در تیم های خوزستانی از آمدن به یک تیم شمالی خوشحال است و با طنز می گوید: گفتم همه ایران را زیرنظر داشته باشیم و ابتدا از شمال و جنوب کشور آغاز کردم تا به شهرها و تیم های دیگر برسیم.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی علی‌اصغر عاشوری
4.7/5 - (6 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه