بیوگرافی عارف آغاسی

5 سال پیش
بیوگرافی عارف آغاسی
Rate this post

بیوگرافی عارف آغاسی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

عارف آغاسی کلاه سرخی (زادهٔ ۲ ژانویهٔ ۱۹۹۷) بازیکن فوتبال اهل ایران است.

زندگینامه عارف آغاسی

بیوگرافی عارف آغاسی

فعالیت ورزشی

وی همچنین در تیم ملی فوتبال جوانان ایران بازی کرده است.

حاشیه ها

درگیری با کیانی

جمعه گذشته پیش از دیدار تراکتورسازی مقابل پارس جنوبی جم، خبری مبنی بر درگیری مهدی کیانی و عارف آغاسی با چاقو در تمرین سرخپوشان مطرح شد. دست پانداژ شده عارف آغاسی هم این موضوع را کاملاً تایید می‌کرد اما این بازیکن رسانه‌ها را مقصر می‌داند. آغاسی در حالی چنین نظری دارد که از سوی کمیته اخلاق محروم شده و فعلا نمی‌تواند بازی کند. او البته از سوی باشگاه تراکتورسازی نیز جریمه شده و سرپرست این تیم هم اعلام کرده کیانی و آغاسی در شوخی زیاده‌روی کرده‌اند.

آغاسی صحبت‌هایی در مورد اتفاقات روز چهارشنبه هفته گذشته تمرین تراکتورسازی و داستان زخمی شدن دستش انجام داده که در زیر می‌خوانید:

درباره اتفاقات این یکی دو روز کن. اتفاقی بین تو و مهدی کیانی افتاد که حسابی جنجال‌ساز شد.

اینها را که دیگر شما خبرنگاران باید بگویید. حاشیه‌ها را شما درست می‌کنید (می‌خندد).
ما؟!

بله، هر کسی یک خبر از طرف خودش زده و این حاشیه‌ها را به وجود آورده است.
خب خودت درباره آن اتفاق صحبت کن. آن روز چه اتفاقی بین تو و مهدی کیانی افتاد؟ بحث چاقوکشی درست بود؟

اصلاً چنین چیزی نیست. شوخی یا جدی، اصلاً چیزی نبود. وارد شدن آن ضربه به دست من حاصل یک اتفاق بود. نه کسی چاقو داشت، نه چیزی. آن چاقو هم برای تغذیه بود. آمدیم آن را از یکدیگر بگیریم که دست من آن‌طور شد، اما انگار برخی‌ها علاقه دارند الکی شلوغش کنند! اصلاً نمی‌دانم چه کسی آن شایعات را پخش کرد. هرکس هم که پخش کرده، اشتباه پخش کرده. ابتدا گفتند من چاقو کشیدم و «حاج مهدی» را زدم، بعد هم گفتند «حاج مهدی» من را زده که هیچ‌کدام صحت نداشت.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی الله‌کرم استکی
پس تا اینجا داستان را این‌طور می‌فهمیم که مهدی کیانی با تو شوخی می‌کرد و همین موضوع هم باعث زخمی شدن دست تو شد. درست است؟

همه می‌گویند شوخی، اما اصلاً شوخی هم نبود، یک اتفاق ساده بود که نمی‌دانم چرا تا این حد بزرگش کردند. «حاج مهدی» بزرگتر تیم است و هوای همه بچه‌ها را دارد. او از بزرگترین تیم تا کوچکترین بازیکن تیم که من هستم، با همه شوخی می‌کند و رابطه خوبی دارد.

دلخوری از مهدی کیانی نداری؟

نه، اصلاً بحث دلخوری نیست. از بازی مقابل پارس جنوبی هم معلوم بود. ما هر دو روز یک‌بار پیش هم هستیم. «حاج مهدی» همزبان من است و هوایم را دارد. در کل تیم همه یکدیگر را دوست داریم و اصلاً این‌طور نیست که درگیری بین‌مان ایجاد شود.
بعد از اینکه آن اتفاق افتاد و دست تو زخمی شد، اعتراضی به کیانی نکردی؟

«حاج مهدی» که نمی‌خواست دست من آن‌طور شود. یک اتفاق بود که ممکن است برای هر کسی رخ بدهد. اصلاً شاید این اتفاق برای من می‌افتاد. همان روزی که دست من زخمی شد، «حاج مهدی» تا آخر شب با من بود. او حتی می‌گفت که «بیا برویم بیمارستان تا از دستت عکس‌برداری کنیم» که من هم گفتم «چیزی نیست و نرفتم». به هر حال اتفاق خاصی نبود. یک چیزی از خودشان در آوردند و ساختند. هیچ فوتبالیستی این کارها را نمی‌کند. هرکسی برای خودش شخصیت دارد، این‌طور نیست که چاقو در جیبش داشته باشد. کیانی ۲۰ سال در این فوتبال است و این وصله‌ها به او نمی‌چسبد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی رسول آقچه لی

 

قبول داری کلاً بازیکنی هستی که کم حاشیه داری، اما اگر قرار باشد حاشیه داشته باشی، حاشیه خیلی بزرگی ایجاد می‌کنی. آن از اتفاقات قبل فصل که تراکتورسازی تو را از اردوی تیم امید برگرداند و حاشیه‌های زیادی سر آن داستان به وجود آمد.

رفتن و برگشتن من از اردوی تیم امید چیزی بود که به باشگاه بستگی داشت. هر بازیکنی دوست دارد لباس تیم ملی‌اش را بپوشد، اما ما سرباز تراکتورسازی هستیم و هر چه باشگاه بگوید انجام می‌دهیم. در آن مقطع هم تعاملی بین باشگاه تراکتورسازی و فدراسیون فوتبال انجام شد و به تبریز برگشتم.

درباره شرایط تراکتورسازی هم صحبت کن.

به‌نظرت تیم‌تان می‌تواند تا نیم‌فصل خودش را در بالای جدول نگه دارد؟

شرایط تیم روزبه‌روز بهتر می‌شود.

بچه‌ها هم روز‌به‌روز از لحاظ فنی و بدنی بهتر می‌شوند.

ما یکی دو بازیکن بزرگسال بیشتر نداریم.

بچه‌های جوان هم با تمرین بازی کردن تجربه به‌دست می‌آورند و بهتر می‌شوند. انشالله تا نیم‌فصل خودمان را در جدول رده‌بندی بالا می‌کشیم.

و صحبت پایانی؟

فقط می‌گویم که لطفاً این‌قدر حاشیه درست نکنید!

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی عارف آغاسی
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه