بیوگرافی پیمان شیرزادی

5 سال پیش
بیوگرافی پیمان شیرزادی
Rate this post

بیوگرافی پیمان شیرزادی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

پیمان شیرزادی (زادهٔ ۳ شهریور ۱۳۶۷) بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست دفاع چپ برای باشگاه فوتبال پارس جنوبی جم در لیگ برتر خلیج فارس بازی می‌کند.

زندگینامه پیمان شیرزادی 

بیوگرافی پیمان شیرزادی

فعالیت ورزشی

پیمان شیرزادی مدافع چپ ۲۹ ساله بعد از توافق نهایی با بهرام رضاییان مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی قرارداد دو ساله‌اش را به امضا رساند.

شیرزادی که فصل گذشته در فولاد خوزستان توپ می‌زد، سابقه قهرمانی با استقلال خوزستان را هم در لیگ برتر دارد.

او بعد از ایمان باصفا، محمود شفیعی، مسعود پورمحمد، محمد ابراهیمی، محمداهل شاخه، مهدی ترکمان، پوریا آریاکیا و جلال عبدی نهمین بازیکن جدید پارس جنوبی در لیگ نوزدهم محسوب می‌شود.

مشخصات

نام کوچک پیمان
نام خانوادگی شیرزادی
تاریخ تولد جمعه ۳ تیر ۱۳۶۷ — ۲۴ ژوئن ۱۹۸۸ — ۳۱ سال
ملیت ایران
محل تولد Tehran
کشور محل تولد ایران
پست مدافع
قد ۱۸۱ سانتی متر
پا چپ
ارزش ۱۵۰,۰۰۰ €

دعوت به تیم ملی

او در طول مسابقات لیگ و علی‌الخصوص لیگ قهرمانان آسیا پاس گل‌ و اوت دستی‌های خوبی انداخته است که این رابطه می‌گوید: فکر کنم این سومین پاس گلی بود که برای هم‌تیمی‌هایم ارسال کردم. در بازی رفت با الفتح کرنری ارسالی‌ام را علایی با ضربه سر تبدیل به گل کرد و در این بازی هم ضربه سر من به بحرانی رسید و او با یک قیچی برگردان آن توپ را گل کرد. از ابتدای فصل تا به امروز چیزی بالغ بر ۵ اوت دستی به درون محوطه انداختم که خدا را شکر اکثر آنها به گل تبدیل شده که این موضوع باعث خوشحالی است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی مهدی طارمی

شیرزادی افزود: تمام تلاشم را می‌کنم تا نگاه کادرفنی تیم ملی را به خود جلب کنم حالا چه با گلزنی و چه با ارسال پاس گل و پرتاب اوت دستی؛ فرقی نمی‌کند فقط می‌خواهم بهترین بازی‌ام را در تمام بازی‌ها به نمایش بگذارم تا آقای کی‌روش من را هم به تیم‌ملی دعوت کند، امسال به خانواده‌ام قول داده‌ام که هرطور شده به تیم‌ملی دعوت شوم.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی پیمان شیرزادی
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه