بیوگرافی یوسف سیدی

5 سال پیش
بیوگرافی یوسف سیدی
4.8/5 - (32 امتیاز)

بیوگرافی یوسف سیدی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

یوسف سیدی (زاده ۱۸ اسفند ۱۳۷۴ – اردبیل) بازیکن فوتبال ایرانی است.

زندگینامه یوسف سیدی

بیوگرافی یوسف سیدی

فعالیت ورزشی

او با پیراهن تیم ملی در مسابقات جام جهانی نوجوانان امارات در سال ۲۰۱۳ شرکت نموده و گل به یادماندنی او در برابر تیم اتریش باعث صعود تیم ملی ایران به مرحله بعد شد.

یوسف سیدی مدافع تیم فوتبال ماشین سازی پس از حضوری کوتاه در تراکتورسازی با نمایشی که برای کادرفنی قابل قبول نبود از جمع سرخ‌های تبریزی کنار گذاشته شد و از آنجا به ماشین سازی دیگر تیم این شهر رفت.

او پس از پوشیدن پیراهن ماشین سازی باز هم نتوانست آنطور که باید و شاید نظر مهاجری را به خود جلب کند و اکثر اوقات مصدوم بود یا با عملکرد ضعیف خود مورد انتقاد هواداران و مسئولین این تیم قرار میگرفت. سیدی در دیدار حساس ماشین سازی مقابل سپاهان که به نوعی برای تراکتور هم اهمیت بالایی داشت در مقابل این تیم در دقایق ابتدایی نیمه دوم با توجه به عملکرد نامناسب و ضعیفش مهاجری را مجبور کرد که او را از زمین مسابقه بیرون کشیده و بازیکن دیگری را جانشینش کند.

سیدی فرصت های نابی که به او داده شد را یکی پس از دیگری از بین برد و بیشتر از آنکه به فکر فوتبال باشد در فضای مجازی مشغول است تا جایی که حتی مسئولین و مالک باشگاه هم از این موضوع عصبانی هستند و احتمالا اگر همین عملکرد در دو بازی آینده ماشین سازی برای او تکرار شود دیگر نام او را باید به عنوان اولین بازیکن در لیست مازاد ماشین سازی دید.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی فرانکو آرمانی
بازیکنی که قرار بود ستاره تبریز شود

یوسف سیدی بعد از درخشش در گسترش فولاد در ابتدای این فصل راهی تراکتور شد و بعد از دو بازی برای این تیم به یکباره توسط توشاک سرمربی وقت تراکتور ترد شد تا خیلی زود این بازیکن با کاخ آرزوهایش خداحافظی کند. سیدی بعد از چند ماه خانه نشینی به گسترش فولادی برگشت که اینبار نام اش ماشین سازی شده بود و در تمرین آماده سازی نیم فصل خود را به همبازیانش رساند ولی این تمرینات سخت ستاره جوان را بار دیگر به میادین نرساند تا اینبار با مصدومیت از میادین دور باشد. سیدی تا به حال دو دیدار تیم اش را در نیمه فصل دوم را از دست داده است و احتمالا نیمی از نیم فصل را نیز از دست بدهد.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی یوسف سیدی
4.8/5 - (32 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه