بیوگرافی احمد مهدی‌ زاده

5 سال پیش
بیوگرافی احمد مهدی‌ زاده
4.1/5 - (35 امتیاز)

بیوگرافی احمد مهدی‌ زاده به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

احمد مهدی‌زاده یکی از بازیکنان فوتبال ایران است.

زندگینامه احمد مهدی‌ زاده

بیوگرافی احمد مهدی‌ زاده

فعالیت ورزشی

این بازیکن در طول در دوران حضورش، در تیم‌های مختلفی من‌جمله ملوان بندر انزلی مشارکت داشته‌است.

سيد احمد مهدي زاده گودرزي هستم از استان مازندران، شهرستان بابلسر، شهر بهنمير، روستايه گالشكلا.متولد ۶۵/۱۰/۱۳ هستم و سابقه بازی در تیم هایی چون شهرداری بهنمیر، امیدهای امیرکلا، نساجی مازندران، استیل آذین، مس کرمان، پیکان تهران، ملوان، صبای قم،راه آهن تهران و بادران تهران را دارم.

از شرايط خودم و تيم بادران بسيار راضی بودم و شايد از لحاظ فوتبالی هم بازیکنان های خوبی در تیم داشتیم و هم مربی های خوبی. فکر کنم خیلی ها از تماشای فوتبال تیم مان لذت بردند و می توندم بگویم يكی از بهترين فصل های فوتبالی ام را در این تیم پشت سر گذاشتم.

برنامه آینده

همه ما دوست داريم به جايگاه هاي خوبي برسيم. من نیز فصل خوبي را پشت سر گذاشتم. تيم فوتبال بادران از نظر شخصيتی و همدلی تيمی كامل است. بنده حتي با اين كه پيشنهاد هايي در نيم فصل داشتم، اما تمركزم براي اين تيم گذاشتم و به موفقيت اين تیم فکر می کردم، اما قبل از فكر كردن به گزينه هاي ديگر، تيم اولي كه در لیگ یک به آن فکر می کنم تيم بادران است. باز هم به خدا توکل می کنم.

رفاقت با شجاع خلیل زاده

شجاع مانند برادرم بوده و هست. تقریبا از شروع فوتبال باهم بوديم و در مورد فوتبال همیشه مشورت می کنیم با هم. ما دوستیمان بیشتر از نسبت فامیلیمان است. پيشرفت شجاع آرزوي قلبي من بوده و هست. اميدوارم به بهترين ها دست پیدا کند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی آلساندرو ماتری

آرزوي هر فوتباليستي اول ليگ برتري شدن و بعد بازی برای تیم ملی است. من طعم لیگ برتری شدن را چشیده بودم و دوست دارم دوباره این تجربه تکرار شود. پیشنهاد هایی شده، اما باید فکر کنم چون سخت است از تیم بادران جدا شوم. اول فصل پیشنهاد هایی داشتم اما انتخابم تیم بادران بود. خیلی ها اعتقادشان این است که وقتي از ليگ برتر به ليگ يک مي آیید فوتبالتان تمام شده است، اما من خواستم ثابت كنم كه مي شود موفق شد و باز هم جايگاه خوبی به دست آورد. خداراشكر كه توانستم به هدفم برسم.

مشخصات

نام کوچک سید احمد
نام خانوادگی مهدی زاده
تاریخ تولد یکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۶۵ — ۰۱ مارس ۱۹۸۷ — ۳۲ سال
ملیت ایران
محل تولد Qaemshahr
کشور محل تولد ایران
پست مهاجم
قد ۱۷۹ سانتی متر
پا راست
ارزش ۲۵۰,۰۰۰ €

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی احمد مهدی‌ زاده
4.1/5 - (35 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه