بیوگرافی احمد موسوی

5 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی احمد موسوی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

احمد موسوی (زادهٔ ۴ فوریهٔ ۱۹۹۲) یک بازیکن فوتبال اهل ایران و عضو تیم تراکتور تبریز است.

زندگینامه احمد موسوی 

بیوگرافی احمد موسوی

فعالیت ورزشی

از باشگاه‌هایی که در آن بازی کرده‌است می‌توان به باشگاه فوتبال خونه به خونه، باشگاه فوتبال پاس همدان، باشگاه فوتبال راه‌آهن و باشگاه فوتبال گسترش فولاد تبریز اشاره کرد.

رفاقت با آندو

احمد موسوی با انتشار عکسی با آندرانیک تیموریان در صفحه شخصی خود خبرساز شد و هواداران تراکتور این استوری را به خبر سرخ پوش شدن آندو ربط دادند و بحث داغ شده و برخی‌ها او را دستیار دنیزلی دانسته و برخی نیز او را بازیکنی برای جانشینی اشکان دژاگه دانستند.

خبرنگار مدال در تبریز در این‌باره تماسی با احمد موسوی داشت تا او در ایم مورد توضیح دهد:

تمرینات تیم تعطیل است و من به خاطر اینکه بدن خود را حفظ کنم و بتوانم زودتر مرز آمادگی کامل برسم تمرینات اختصاصی خودم را ادامه می‌دهم و امروز در محلی که تمرین می‌کردیم آقا آندو نیز حضور داشتند و با رفاقتی که با یکدیگر داشتیم یک تایم تمرینی با یکدیگر داشتیم و کمی هم سر تمرین با یکدیگر کل کل کردیم و مسابقه دادیم و در نهایت یک عکس یادگاری گرفتیم و استوری کردم و فکر نمی‌کردم که یک عکس انقدر سر و صدا کند.

موسوی در مورد بمب و دینمایتی که روی عکس گذاشته بود که باعث شد هواداران آن را به بمب نقل و انتقالاتی تشبیه کنند نیز گفت: اصلا فکر نمی‌کردم چنین تعبیری شود و آن شکلک‌ها به خاطر برنده شدنم در یک مسابقه تمرینی با آندو بود که به خاطر کل کلی که داشتیم و شوخی با او بود و دلیل خاصی نداشت.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی هادی زرین‌ساعد
موسوی که با انتشار این استوری بازتاب عجیبی گرفته بود توضیح داد:

چند دقیقه از این استوری نگذشته بود که به یکبار دیدم باران دایرکت و منشن و تگ آغاز شد که برایم عجیب بود و وقتی نشستم تا این دایرکت‌ها را چک کنم متوجه شدم که سو برداشت شده است و در همین حین نیز از باشگاه نیز تماس گرفتند که با این عکس خبرساز شده‌ام و خبر اشتباهی در حال دست به دست شدن است که مجبور شدم این استوری را پاک کنم و این نشان می‌دهد که هواداران تراکتور چقدر آنلاین و تیزبین هستند و همه چیز را به خوبی رصد می‌کنند.

دفاع راست تراکتور در مورد تمرینات اختصاصی خود گفت:

پر از انگیزه هستیم و می‌خواهیم سال خوبی را برای تراکتور رقم بزنیم و تمرینات خوبی را نیز زیر نظر مصطفی خان داشتیم و فعلا نیز چند روز استراحت داریم ولی من هر روز تمرینات اختصاصی‌ام را ادامه می‌دهم و آقا آندو هم در این تمرینات هستند و البته نه به خاطر من بلکه تایم تمرینی و محل تمرین ما یکی است و آقا آندو آمادگی بدنی خوبی دارد و معتقدم می‌تواند همچنان در لیگ برتر به عنوان یکی از برترین هافبک‌ها بازی کند.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی احمد موسوی
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه