بیوگرافی آرمان رمضانی

5 سال پیش
بیوگرافی آرمان رمضانی
4.5/5 - (31 امتیاز)

بیوگرافی آرمان رمضانی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

آرمان رمضانی (زادهٔ ۲۲ ژوئن ۱۹۹۲) یک بازیکن فوتبال اهل شهرستان ماسال شهری تالش زبان واقع در استان گیلان در شمال ایران است.

زندگینامه آرمان رمضانی 

بیوگرافی آرمان رمضانی

فعالیت ورزشی

از باشگاه‌هایی که در آن بازی کرده‌است می‌توان به فجر شهید سپاسی شیراز، باشگاه فوتبال ملوان و سایپای البرز اشاره کرد.

الگوی ورزشی

آرمان رمضانی بعد از برتری سایپا مقابل استقلال گفت: بد موقعی ۱۰ نفره شدیم ولی خیلی خوشحال هستم توانستیم استقلال را در ورزشگاه آزادی شکست دهیم؛ استقلال تیم خوبی بود و سخت تلاش کرد ولی تلاش ما بیشتر بود.

او ادامه داد: با پرسپولیس در ورزشگاه تختی مسابقه دادیم و در آن زمین بد، فشار زیادی به ما وارد شد و خسته شدیم؛ امروز هم که در نیمه اول یک اخراجی دادیم ولی خدا را شکر خوب کار کردیم و بچه‌ها زحمت کشیدند تا برنده شویم.

مهاجم سایپا راجع به برخوردهایی که با بازیکنان استقلال در جریان بازی داشت، اظهار کرد: کارهایی است که علی آقا(دایی) می‌خواهند و من تلاش می‌کنم تا دستورات‌شان اجرا شود؛ سعی می کنم از آقای دایی الگو بگیریم؛ ایشان مهاجم بزرگی بوده و سعی می‌کنم از علی آقا یاد بگیریم.

رمضانی راجع به مسابقات آسیایی سایپا عنوان کرد:

بازی به بازی پیش می‌رویم؛ بازی‌های آسیایی هم مهم است و سعی می کنیم نماینده خوبی برای ایران باشیم.

او راجع به داوری بازی با استقلال گفت: فکر می‌کنم پنالتی‌ها درست بود ولی ضربه من که به تیرک برخورد کرد و روی خط فرود آمد، مشکوک بود و باید کارشناسان داوری نظر بدهند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی دوین وید
اعتماد دایی

فصل گذشته بعد از حضورم در سایپا شرایط برای من خیلی خوب بود و از اعتمادی که آقای دایی به من داشتند سپاسگزارم. این فصل انگیزه ام خیلی زیاد است و می خواهم دوباره جواب اعتماد آقای دایی را به خوبی پاسخ دهم.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی آرمان رمضانی
4.5/5 - (31 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه