بیوگرافی محمد قاسمی‌نژاد

5 سال پیش
بیوگرافی محمد قاسمی‌نژاد
Rate this post

بیوگرافی محمد قاسمی‌نژاد به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

محمد قاسمی‌نژاد (زادهٔ ۱۴ اسفند ۱۳۶۷) بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست هافبک برای باشگاه فوتبال فولاد خوزستان در لیگ برتر خلیج فارس بازی می‌کند.

 زندگینامه محمد قاسمی‌نژاد

بیوگرافی محمد قاسمی‌نژاد

فعالیت ورزشی

پیوستن به فولاد

محمد قاسمی‌نژاد در حاشیه دیدار تدارکاتی برابر داماش تهران، درمورد پیوستن به فولاد خوزستان اظهار کرد: خیلی خوشحال هستم که به تیم ریشه‌دار فولاد پیوستم؛ خدا را شکر با یک کادر فنی خوب که در راس آن آقای نکونام هستند، کار می‌کنم؛ دو سال قبل سابقه کار کردن با آقا جواد را داشتم و ایشان به من لطف داشتند.

او با بیان اینکه از حضور در فولاد خوسحال است، اظهار کرد: با پیوستن به فولاد می‌خواستم چالش جدیدی را تجربه کنم؛ به همراه تیم پدیده سال خیلی خوبی را داشتم و توانستم جزو بهترین بازیکنان تیم و برترین پاسورهای لیگ برتر شوم.

وینگر جدید فولاد خوزستان اضافه کرد: تمام فکر و ذکرم خوب تمرین کردن و تلاش زیاد است تا پیشرفت کنم و برای تیمم مثمر ثمر باشم؛ اگر تیم موفق باشد، بازیکنان هم موفق خواهند بود؛ دوست دارم عملکرد بهتری از فصل قبل ارائه دهم.

محمد قاسمی‌نژاد درباره دور بودن از امین قاسمی‌نژاد در فصل جدید عنوان کرد: سال قبل با امین خیلی راحت بودیم و در بازی‌ها هماهنگ کار می‌کردیم، اما این فصل قسمت این بود جدا از هم باشیم ولی امیدوار هستم در سال‌های آینده دوباره کنار هم کار کنیم.

محمد قاسمی نژاد هافبک تیم فولادخوزستان در مورد آخرین شرایط این تیم گفت: دومین اردویی است که برگزار می کنیم. شرایط خوب و با نظم است. فردا یک بازی دوستانه داریم. رفته رفته آماده می شویم برای لیگ.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی گاربینیه موگوروسا
قاسمی نژاد در مورد همکاری با نکونام گفت:

من قبلا هم با آقای نکونام کار کردم؛

از نظر فنی کامل هستند و تجربیات زیادی دارند.

روز به روز از نظر فنی چیزهای زیادی یاد می گیریم.

هافبک فصل گذشته پدیده در مورد اینکه چه شماره ای را در فصل جدید به تن خواهد کرد، توضیح داد: امسال در فولاد هشت می پوشم. از زمانی که فوتبالم را شروع کردم، شماره ۱۳ پوشیده ام ولی امسال آقای آبشک این شماره را گرفته است.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی محمد قاسمی‌نژاد
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه