بیوگرافی لوتارو مارتینس

5 سال پیش
5/5 - (2 امتیاز)

بیوگرافی لوتارو مارتینس به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

لوتارو خاویر مارتینس (اسپانیایی: Lautaro Javier Martínez؛ زادهٔ ۲۲ اوت ۱۹۹۷) بازیکن فوتبال اهل آرژانتین است.

زندگینامه لوتارو مارتینس 

بیوگرافی لوتارو مارتینس

فعالیت ورزشی

از باشگاه‌هایی که در آن بازی کرده‌است می‌توان به راسینگ کلوب و اینتر میلان اشاره کرد.

وی همچنین در تیم ملی فوتبال آرژانتین بازی کرده‌است.

حضور در اینتر

ستاره ۲۰ ساله آرژانتین و باشگاه ریسینگ، فوتبالش را در اینتر دنبال خواهد کرد. به گزارش فابریتزیو رومانو، طرفین بر سر انتقال در پایان این فصل به توافق رسیده اند و این بازیکن به زودی قراردادش را امضا خواهد کرد.

اسکای ایتالیا می گوید که رقم انتقال مارتینز ۲۰.۲ میلیون یورو است، اما رسانه های آرژانتینی معتقدند که نراتزوری برای خرید پدیده آرژانتینی، ۲۵ میلیون یورو هزینه کرده که این رقم رکورد نقل و انتقالات تاریخ لیگ آرژانتین را جابجا می کند. پیش از این انتقال ۲۱ میلیون یورویی سرخیو آگوئرو به اتلتیکو مادرید و ۲۴ میلیون یورویی لوکاس آلاریو به بایرلورکوزن، رکورددار لیگ بوده اند.

لائوتارو مارتینز که احتمال دارد به زودی به تیم ملی آرژانتین هم دعوت شود، تاکنون در ۸ بازی این فصل لیگ آرژانتین، ۷ گل و ۳ پاس گل ثبت کرده است. خاویر زانتی و پیرو آسیلیو، نقش مهمی در نهایی شدن این انتقال ایفا کردند. دیگو میلیتو، مهاجم سابق اینتر هم از ریسینگ به دنیای فوتبال معرفی شد. بند جدایی لائوتارو مارتینز در اینتر، بیش از ۱۱۰ میلیون یورو در نظر گرفته خواهد شد. مشخص نیست که آیا لائوتارو مارتینز، جانشین احتمالی ایکاردی در تابستان است یا خیر اما چیزی که مشخص است، مهاجم ۲۰ ساله ریسینگ، در تابستان به هواداران نراتزوری معرفی خواهد شد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی آرش میراسماعیلی
وی می گوید:

باشگاه های دیگری نیز من را می خواستند اما اینتر جایی برای فکر کردنبه پیشنهادات دیگر را نداشتند. از دیگو میلیتو مشورت هایی گرفتم تا بدانم در چه باشگاه با ارزشی بازی خواهم کرد. من می دانم دیگو در این باشگاه چه کار بزرگی را انجام داده است و می خواهم در جمع آن ها تاریخ ساز شوم.

مشخصات

نام کوچک لاتارو خاویر
نام خانوادگی مارتینز
تاریخ تولد جمعه ۳۱ مرداد ۱۳۷۶ — ۲۲ اوت ۱۹۹۷ — ۲۲ سال
ملیت آرژانتین
محل تولد Bahía Blanca
کشور محل تولد آرژانتین
پست مهاجم
قد ۱۷۹ سانتی متر
وزن ۷۲ کیلوگرم
پا راست

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی لوتارو مارتینس
5/5 - (2 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه