بیوگرافی گابریل پالتا

5 سال پیش
بیوگرافی گابریل پالتا
Rate this post

بیوگرافی گابریل پالتا به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

گابریل آلخاندرو پالتا (اسپانیایی: Gabriel Alejandro Paletta؛ زاده ۱۵ فوریهٔ ۱۹۸۶) بازیکن فوتبال اهل آرژانتین است که برای باشگاه فوتبال جیانگسو سونینگ بازی می‌کند.

زندگینامه گابریل پالتا 

بیوگرافی گابریل پالتا

فعالیت ورزشی

او از پدر مادری ایتالیایی الاصل در بوئنوس آیرس آرژانتین زاده شد. او برای تیم ملی زیر ۲۰ سال آرژانتین در رقابت‌های جام جهانی فوتبال زیر ۲۰ سال ۲۰۰۵ به میدان رفت و در هر ۷ بازی در ترکیب اصلی قرار گرفت تا در آرژانتین در حضور او قهرمان شود. در سال ۲۰۱۴ پالتا به تیم ملی فوتبال ایتالیا دعوت شد و نخستین بازی خودش را در بازی دوستانه برابر تیم ملی فوتبال اسپانیا انجام داد؛ کمی بعد برای ایتالیا در جام جهانی ۲۰۱۴ به میدان رفت.

گابریل پالتا با ملیت کشور ایتالیا، ۳۳ سال (۱۵ فوریه ۱۹۸۶) سن دارد، قد او ۱۹۰ سانتی‌متر می‌باشد. گابریل پالتا به عنوان مدافع برای تیم خود بازی می‌کند و از پای راست خود به خوبی بهره می‌گیرد .

این بازیکن در حال حاضر با شماره ۲۹ برای تیم فوتبال جیانگسو سونینگ بازی می‌کند.

آخرین بازی گابریل پالتا برای تیم فوتبال جیانگسو سونینگ مقابل تیم تیانجین تدا می‌باشد. این بازی با نتیجه تیانجین تدا (۲ – ۱) جیانگسو سونینگ به پایان رسید. گابریل پالتا در این مسابقه ۹۰ دقیقه بازی کرد.

نظر گتوزو درباره پالتا

پالتا؟ او بازیکنی است که جوانان باید الگوی خود قرار دهند. او صبح زود در ۶:۵۰ دقیقه می آید و تا ۱۰ با ما تمرین می کند. افراد زیادی چنین کاری نمی کنند. به احترام او کلا از سر می بردارم. او اولین روزها به من گفت ممکن است کمی فرصت بازی پیدا کند یا نه. شخصیت فوق العاده ای دارد و الگوی مناسبی برای جوان ها است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی مسعود مصطفی جوکار

مشخصات

تاریخ تولد: ۱۵ فوریهٔ ۱۹۸۶ (سن ۳۳ سال)، Longchamps، آرژانتین
قد: ۱٫۸۷ متر
وزن: ۸۸ کیلوگرم
همسر: پائولا پالتا
تیم فعلی: باشگاه فوتبال جیانگسو سینتی (#۲۹ / مدافع)
حقوق: ۵۳۰٬۰۰۰ یورو (۲۰۱۲)

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی گابریل پالتا
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه