بیوگرافی زدنیک زمان

5 سال پیش
بیوگرافی زدنیک زمان
4/5 - (2 امتیاز)

بیوگرافی زدنیک زمان به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

زدنیک زمان (به چکی:Zdeněk Zeman؛ زادهٔ ۱۲ مه ۱۹۴۷ در پراگ، چکسلواکی؛ ۶۵ سال) یک مربی فوتبال اهل جمهوری چک–ایتالیا است.

زندگینامه زدنیک زمان

بیوگرافی زدنیک زمان

فعالیت ورزشی

او مربی بسیاری از باشگاه‌های سری آ مانند باشگاه فوتبال پالرمو، باشگاه فوتبال لاتزیو و اخیراً باشگاه فوتبال آ. اس. رم بوده‌است.

تحریم زمین یوونتوس

زدنیک زمان ، مربی باتجربه فوتبال ایتالیا خواستار تحریم کردن بازی در زمین یوونتوس توسط تیمهای ایتالیایی شد.

به گزارش وبسایت نود، یوونتوس همچنان در استادیوم خود طرح ۳۵ جام قهرمانی لیگ ایتالیا را قرار داده است آن هم در حالی که جامهای این تیم در سالهای ۲۰۰۵ و ۲۰۰۶ به خاطر رسوایی کالچیوپولی پس گرفته شد. زمن در این باره گفت:

خیلی عادی است که تیمهای ایتالیایی در واکنش به این موضوع در استادیوم یوونتوس بازی نکنند. من به قوانین و تصمیم های دیگران احترام می گذارم، به طور مثال وقتی سه ماه محروم شدم بدون این که حرفی بزنم پذیرفتم. فقط گفتم که سیستم اشتباه است اما آنهایی که مثل من فکر می کردند، در آن زمان سکوت کردند. می دانم که حرفهایم باعث محرومیت من شد اما پشیمان نیستم. از رئال و بارسا پیشنهاد داشتم اما تصمیم گرفتم که مسیر دیگری را انتخاب کنم. همین که فرانس فوتبال من را در جمع ۳۰ مربی مهم تاریخ قرار داد برایم کافی است.

این مربی سابقه هدایت رم، لاتزیو و ناپولی را در کارنامه خود دارد.

فوتبال روز ایتالیا

او در گفتگو با نشریه لا رپوبلیکا گفت:

مطلب مرتبط:  بیوگرافی پیتر شیلتون

” در ایتالیا، تیم های نمی دانند چگونه باید شکست بخورند. آنها حتی شیوه پیروزی را هم بلد نیستند.
من ۴۰ سال است که در ایتالیا هستم و خودم را ایتالیایی می دانم. ما اعتبار مان به عنوان یک ملت را از دست داده ایم. مگر فوتبال یک بازی نیست؟ پس باید آن را بازی کنیم.

اگر بخواهیم با باشگاه های بزرگ رقابت کنیم، رم باید در درون زمین کاری انجام دهد. امیدوارم تیم فصل خوبی داشته باشد و بتوانیم با همه رقابت کنیم.
معمولا می گویند مدعیان تیم هایی مانند یوونتوس، میلان، لاتزیو و اودینزه هستند که فصل گذشته را در بالای جدول به پایان رساندند. اما این یک شروع جدید است و هر تیمی می تواند خودش را ثابت کند.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی زدنیک زمان
4/5 - (2 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه