بیوگرافی ماسیمو اوددو

5 سال پیش
3.2/5 - (11 امتیاز)

بیوگرافی ماسیمو اوددو به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

ماسیمو اوددو (به ایتالیایی: Massimo Oddo) بازیکن فوتبال و اهل ایتالیا است که از سال ۲۰۰۲ میلادی عضو تیم ملی فوتبال ایتالیا بوده و در ۳۴ بازی ملی حضور داشته‌است.

زندگینامه ماسیمو اوددو

بیوگرافی ماسیمو اوددو

فعالیت ورزشی

او در بازی‌های ملی‌اش ۱ گل به ثمر رساند.

ماسیمو اوددو آخرین بازی ملی خود را در سال ۲۰۰۸ میلادی انجام داد. ماسیمو اوددو در حال حاضر هدایت باشگاه فوتبال اودینزه را بر عهده دارد.

ماسیمو اودو مدافع ۳۴ ساله ایتالیایی باشگاه است.او توانسته جام جهانی،لیگ قهرمانان،سوپر کاپ اروپا و جام باشگاه های جهان را به بالای سر ببرد.او همچنین به خاطر پنالتی هایش،شهرت خاصی دارد.او فوتبالش را در آکادمی میلان آعاز کرد.اما به خاطر نیمکت نشینی به باشگاه های دسته پایین تر قرض داده شد و سرانجام در سال ۲۰۰۰ به تیم هلاس ورونا فروخته شد.

بعد از دو فصل موفقیت آمیز باشگاه لاتزیو او را به خدمت گرفت.او در لاتزیو به بازیکنی کلیدی تبدیل شد و در سال ۲۰۰۶ به عنوان کاپیتان تیم انتخاب شد.در ژانویه ۲۰۰۷،اعلام شد که میلان و لاتزیو سر او به توافق رسیده اند و در ازای ۱۲ میلیون و انتقال دائمی پاسکوئاله فوجیا،اودو به میلان پیوست.تنها چند ماه بعد،او در فینال لیگ قهرمانان به میدان رفت و یکی از اعضای کلیدی تیم در آن قهرمانی بود.بعد از آمدن جیانلوکا زامبروتا،او به طور قرضی به بایرن رفت اما فصلی ناموفق را در آنجا گزراند و دوباره به میلان بازگشت.اودو در جام جهانی هم در تیم ملی به عنوان جایگزینی برای زامبروتا بود و در نهایت جام را به همراه آتزوری فتح کرد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی فرشید اسماعیلی
سرمربی گری

پروجا با الساندرو نستا به اهداف خود نرسید و فصل را در رتبه هشتم سری بی به پایان رساند. این تیم در پلی آف صعود به سری آ مغلوب هلاس ورونا شد تا فصل آینده هم در سطح دوم فوتبال ایتالیا به کارش ادامه بدهد. همین موضوع باعث شد تا پروجا با برکناری نستا، ماسیمو اودو را به عنوان سرمربی جدید خود معرفی کند.

به نقل از وبسایت جانلوکا دی مارتزیو؛

پروجا تغییراتی روی نیمکتش برای فصل آینده در پیش دارد. این باشگاه به دو گزینه نهایی برای سرمربیگری رسید؛ فابیو گروسو و ماسیمو اودو. اکنون با تایید باشگاه پروجا، ماسیمو اودو رسما سرمربی پروجا است. قرارداد او با پروجا تا سال ۲۰۲۱ معتبر است. اودو سابقه مربیگری در اودینزه، پسکارا و کروتونه را در کارنامه دارد.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی ماسیمو اوددو
3.2/5 - (11 امتیاز)
2
برچسب ها :

دیدگاه شما

2 دیدگاه

  • تاجي
    2 سال پیش

    بي تجربه در مربي گري

  • تاجي
    2 سال پیش

    بي تجربه در مربي گري ولي آينده دار