بیوگرافی رودریگو تادی

5 سال پیش
بیوگرافی رودریگو تادی
Rate this post

بیوگرافی رودریگو تادی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 رودریگو تادی (زادهٔ ۶ مارس ۱۹۸۰) بازیکن فوتبال اهل برزیل است.

زندگینامه رودریگو تادی

بیوگرافی رودریگو تادی

فعالیت ورزشی

وی برای تیم آ اس رم تا پایان فصل ۲۰۱۲-۲۰۱۳ ۲۰۴ بازی رسمی انجام داده‌و ۳۱ گل نیز به ثمر رسانده است.

پسر زشت دوست داشتنی

آیا تا بحال به آشیانه گرگها قدم گذاشته اید ؟هرگز؟
اما ما این شانس را داشته ایم که سالها در خانه گرگ ها زندگی کنیم . اینجا گرگ ها برای هم دندان تیز نمی کنند. اینجا گرگ ها پیرتر می شوند اما مهربان تر ، دوست داشتنی تر و با وفاتراینجا رم است ، سرزمین زیباترین گرگ های جهان
….

او آمد .

با چهره ای زشت و نافرم ، برزیلی بود اما هیچ نشانی از برزیل نداشت. لاغر و نحیف و کم سر و صدا. همه می دانستند که بی پولی او را به رم آورده. او کم هزینه و بی دردسر بود. یک صندلی برای او روی نیمکت رزرو کردیم. شاید برای دقایقی بتواند جای هموطنش مانسینی ، خودنمایی کند.

زمان گذشت و پسر زشت برزیلی کم کم به خانواده اش عادت کرد. خانواده ای فقیر که میان غولهای ثروتمند دست پا می زد تا شاید از زرق و برق عناوین ریز و درشت سرزمینش ، تکه ای را به خانه ببرد.
روز موعود فرا رسید. روزی که او باید تاریخ زندگی اش را می نوشت. کاپیتان مصدوم بود و کنار نیمکت منتظر یازدهمین پیروزی تیمش بود. او توتی را در بازی قبل دیده بود که چطور با عشق در کوروا سود در قلب هواداران سرود پیروزی میخواند . شاید آن روز آرزو می کرد روزی اینگونه محبوب شود. و حالا او بود و یک دربی . جایی که می توانست برای او آغاز رویای شیرینش باشد. توپ به کرنر رفت و طبق عادت بازیکنان آرایش یافتند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی مامه تیام

او هم می خواهد شانسش را آزمایش کند. توپ ارسال می شود اما به نظر نمی رسد ارسال مناسبی باشد. میان راه مسیر توپ تغییر می کند و با لرزش تور فریادها به آسمان می رسد و نگاه ها با سمت مردی است که از میان شلوغی درون محوطه رهایی می یابد تا خوشحالی معروفش را به نمایش بگذارد. این آغاز با شکوه ترین دوران ورزشی مرد برزیلی بود .

زمان گذشت

آدمها می آمدند و می رفتند. اگر چه فوتبال او فروغ چندانی نداشت اما کنار توتی و ده روسی زندگی کردن قلب او را برزگتر گذشته ساخته بود. هموطن خوش تکنیکش رفت و او فرصت یافت تا طمع این رویای شیرین را بیشتر بچشد. دو گل تاریخی اش به منچستر و رئال در لیگ قهرمانان خاطراتی فراموش ناشدنی از او در ذهن ها ساخت و باز آدم ها می رفتند و می آمدند و او بیشتر و بیشتر عاشق تیمش بود.

زمان گذشت ، ۹ سال پیاپی ، ۹ سال با خاطرات تلخ و شیرین ، با خاطره ی اولین جامش با رم ، خاطره ی گل تماشای اش به کالیاری ، گل زیبایش به یووه ، دربیل معروفش و خوشحالی جاودانه اش
زمان گذشت ، وقت رفتن اوهم رسید ، اتفاقی که سالها با تمسخر انتظارش را می کشیدیم ، پذیرش این اتفاق برای ما که سالها با بی میلی فوتبالش را دنبال می کردیم کار سختی نبود اما وقتی به عقب برگشتیم دیدیم ۹ سال گذشته است ، حالا یادمان آمد او چقدر می تواند مهربان ، متواضع ، متعصب ، محبوب ، فداکار ، بی حاشیه و “عاشق” باشد .

مطلب مرتبط:  بیوگرافی محمدرضا حضرت‌پور
زمان گذشت

تا ثابت کند کدام قلب ها به عشق رم می تپند و این گذشت لعنتی زمان یکی یکی آنها را از ما می گیرد .

وقت رفتن او فرا رسید و خیلی ساده ، درست مثل همان روزی که آمده بود رفت .
اما ثمره ۹ سال تلاشش ،

قلب هایی بود که به عشق او می تپید.

او بارها غرور از دست رفته مان را زنده کرد ،

شادمان کرد و همچون یک سرباز کنار پادشاه رم جنگید .

رم در اولین دیدار این فصلش یک میهمان ویژه داشت ،

میهمانی نه با کت و شلوار و لیموزین و نه در جایگاه ویژه .

پسر زشت رمی ها در بالاترین نقطه لانه گرگ ها در کورواسود درست میان افراطی ترین هواداران سرود رم را زمزمه کرد. درست همان جایی که ۹ سال پیش آرزویش را داشت . جایی که کمتر بازیکنی لیاقت حضور در آنجا را خواهد داشت و تو شایسته اش بودی رودریگو فرانته تادی ….

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی رودریگو تادی
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه