بیوگرافی دیوید پیزارو

5 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی دیوید پیزارو به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

دیوید پیزارو (به انگلیسی: David Pizarro)متولد ۱۱ سپتامبر ۱۹۷۹ در شیلی است.

زندگینامه دیوید پیزارو

بیوگرافی دیوید پیزارو

فعالیت ورزشی

او تاکنون در تیمهای سانتیاگو واندرز ، اودینزه ، اینتر میلان ، رم ، منچستر سیتی بازی کرده‌است اوهمچنین تا کنون ۳۶ بازی ملی برای تیم ملی فوتبال شیلی انجام داده‌است.

وداع با فوتبال

دیوید پیزارو که دوران اوج بازی خود بین سال های ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۲ را در پیراهن اینتر و رم سپری کرد، در آستانه ۴۰ سالگی با دنیای فوتبال وداع کرد.

پیزارو که دو فصل اخیر را در یونیورسیداد شیلی گذراند، به طور رسمی خداحافظی اش از فوتبال را اعلام کرد. او در مصاحبه ای با La Tercera، گفت:

دیر یا زود زمان خداحافظی از فوتبال برای همه فرا می رسد و حالا نوبت من است. اینطور نیست که فوتبال، وجود مرا ترک کرده باشد بلکه خودم آنرا رها می کنم. خیلی وقت پیش به این نتیجه رسیده بودم که باید کفش هایم را بیاویزم اما دوستانم مرا مردد کردند و همین موضوع کارم برای تصمیم گیری را دشوار کرد.

بهترین مقطع از دوران بازی ام؟ قطعا در رم بود. تیمی که به اندازه اینترِ مورینیو قدرتمند بود و با بزرگان در سری آ و لیگ قهرمانان اروپا می جنگید. در اودینزه هم دوران خوبی داشتم و برای اولین بار این تیم به لیگ قهرمانان اروپا رسید. باید بگویم پیراهن رم، پوست دوم من است.
پیزارو بین سال های ۱۹۹۹ تا ۲۰۰۵ در اودینزه توپ می زد؛ سپس راهی اینتر شد اما فقط یک فصل در این تیم دوام آورد. در سال ۲۰۰۶ به رم پیوست و تا سال ۲۰۱۲ در این تیم ماند. مقطعی به طور قرضی راهی سیتی شد. در ادامه سه فصل را در فیورنتینا گذراند تا اینکه به کشورش برگشت تا دوران پایانی بازی اش را در شیلی سپری کند. او ۴۶ بازی ملی نیز در کارنامه دارد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی مایکل کین
مشخصات

نام کوچک دیوید مارسلو
نام خانوادگی پیزارو کورتس
تاریخ تولد سه شنبه ۲۰ شهریور ۱۳۵۸ — ۱۱ سپتامبر ۱۹۷۹ — ۴۰ سال
ملیت شیلی
محل تولد Valparaíso
کشور محل تولد شیلی
پست هافبک
قد ۱۷۰ سانتی متر
وزن ۶۵ کیلوگرم
پا راست
ارزش ۳,۰۰۰,۰۰۰ €

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی دیوید پیزارو
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه