بیوگرافی ماتیا دسترو

5 سال پیش
بیوگرافی ماتیا دسترو
3.7/5 - (3 امتیاز)

بیوگرافی ماتیا دسترو به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

ماتیا دسترو (به ایتالیایی: Mattia Destro) بازیکن فوتبال و مهاجم اهل ایتالیا است که از سال ۲۰۱۲ میلادی عضو تیم ملی فوتبال ایتالیا بوده و در ۴ بازی ملی حضور داشته‌است.

زندگینامه ماتیا دسترو

بیوگرافی ماتیا دسترو

فعالیت ورزشی

و در بازی‌های ملی‌اش ۱ گل به ثمر رساند.

ماتیا دسترو آخرین بازی ملی خود را در سال ۲۰۱۲ میلادی انجام داد.

ماتیا دسترو با ملیت کشور ایتالیا، ۲۸ سال (۲۰ مارس ۱۹۹۱) سن دارد، قد او ۱۸۱ سانتی‌متر می‌باشد. ماتیا دسترو به عنوان مهاجم برای تیم خود بازی می‌کند و از پای راست خود به خوبی بهره می‌گیرد .

این بازیکن در حال حاضر با شماره ۲۲ برای تیم فوتبال بولونیا بازی می‌کند.

آخرین بازی ماتیا دسترو برای تیم فوتبال بولونیا مقابل تیم ناپولی می‌باشد. این بازی با نتیجه بولونیا (۳ – ۲) ناپولی به پایان رسید. ماتیا دسترو در این مسابقه ۱۳ دقیقه بازی کرد.

اثبات در میلان

مهاجم ایتالیایی با قراردادی ۶ ماهه به صورت قرضی از رم به میلان پیوست ولی بند دائمی شدن قرارداد نیز وجود دارد. او عنوان کرد که نمی‌تواند تا اولین حضورش در میادین برای میلان صبر کند و می‌خواهد خودش را در پیراهن روسونری ثابت کند.

او گفت:” من با فیلیپو اینزاگی صحبت کرده ام. باید خودم را در میلان که تیم بزرگی است، ثابت کنم و این روند از یک شنبه شروع می‌شود. نمی‌توانم تا روزی که اولین بازی ام را انجام می‌دهم، صبر کنم ولی این تصمیم مربی است. انگیزه های بالایی دارم. این یک فرصت خیلی بزرگ برای من است.”

مطلب مرتبط:  بیوگرافی اکبر ایمانی
عکس های اینستاگرامی بیوگرافی ماتیا دسترو
3.7/5 - (3 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه