بیوگرافی جووانی گالی

5 سال پیش
بیوگرافی جووانی گالی
Rate this post

بیوگرافی جووانی گالی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

جووانی گالی (به ایتالیایی: Giovanni Galli) بازیکن فوتبال و اهل ایتالیا است که از سال ۱۹۸۲ میلادی عضو تیم ملی فوتبال ایتالیا بوده و در ۱۹ بازی ملی حضور داشته‌است.

زندگینامه جووانی گالی

بیوگرافی جووانی گالی

فعالیت ورزشی

او در بازی‌های ملی‌اش ۱۲ گل دریافت کرد.

جووانی گالی آخرین بازی ملی خود را در سال ۱۹۸۶ میلادی انجام داد.

گالی در سالهای دهه هشتاد میلادی در دو جام جهانی و بازیهای یورو ۸۰ حضور داشت. او یکی از اعضای ذخیره تیمی بود که در جام جهانی فوتبال ۱۹۸۲ موفق به کسب جام شد و در جام جهانی ۱۹۸۶ دروازه بان اصلی ایتالیا بود.

یادداشت جووانی گالی در مورد دربی میلان – خطر رویارویی با اینترِ ناشناخته

وینچنزوی عزیز، میدانم که ترجیح می دادی روبروی اینترِ فرانک دی بوئر قرار بگیری. نه به این دلیل که دی بوئر مربی خوبی نیست. به این دلیل که تغییرات روی نیمکت، تازگی های تاکتیکی در اینتر ایجاد می کند. با آمدن پیولی اینتر تغییر چهره خواهد داد و آسان نیست اماده سازی تیم با انبوهی از شک و تردید. آرایش پایه نراتزوری ۲-۵-۳ یا ۲-۴-۴ یا یک الگوی دیگر خواهد بود؟ اینتر با هر آرایشی و تاکتیکی به زمین بیاید فکر می کنم مدافعین تو نباید نگاهشان را از ایکاردی بردارند؛ یک مهاجم قاتل. راستی، حقیقت دارد که به احتمال زیاد رومانیولی به بازی نمی رسد؟

ضربه بزرگی برای میلان خواهد بود. رومانیولی قدرت فیزیکی دارد و در نبردهای هوایی بسیار توانا است. او و پالتا زوج خوبی ساخته اند و حس خوبی کنار هم دارند. می توانستند دقت بالایی در نبردهای محوطه جریمه برابر ایکاردی داشته باشند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی محسن ترکی

در اینتر نباید از کاندروا هم غافل شویم. او تخته شیرجه ایده الی است برای ایکاردی. کاندروا برای پیدا کردن هم تیمی اش تلاش میکند. و مکمل فوق العاده اش در سمت دیگر زمین پریسیچ است که به موقع در فاز حمله اضافه میشود. دو بال هجومی نراتزوری باید به دقت کنترل شوند.

و اما بانگا:

یک هافبک با کیفیت که تیم های مقابل به او کم توجهی میکنند. روز خوبش اگر باشد، او را در هر گوشه ای از زمین می بینی و اگر به او اجازه حرکت بین خطوط را بدهی تو را می کشد.

دربی، دربی است. در این چالش هیچ چیزی ساده و اسان نیست. اینتر تحت نظر بیولی هنوز کشف نشده است و من فکر میکنم میلان بیشتر از هر روزی باید هویت خودش را در زمین نشان دهد؛ یعنی دقیقا همان چیزی که وینچنزوی عزیز از روز اول لیگ به تیم ات منتقل کرده ای. و آن چیزی که به تو امکان رسیدن به تیم های بالای جدول را داده است. لوکاتلی، باید در میانه زمین بسیار اماده باشد. او می تواند از بانگا بگذرد. می فهمم که درخواست زیادی از یک پسر نوزده ساله دارم اما خود او با بلوغ تاکتیکی اش باعث این شده است. پسری است که می توانیم به او اعتماد کنیم.

بعد، من انتظار میلان همیشگی را دارم.

جنگجو،

آماده ضدحمله،

زهردار.

برخلاف این تصور که تو تردیدهایی برای انتخاب یازده بازیکن اصلی داری من روی حضور لاپادولا شرط می بندم. از آن دسته مهاجمینی است که برای اجرای ایده های تو عالی است. پرس میکند، می جنگد، خودش را فدای هم تیمی هایش میکند و گل میزند. همان کاری که در برابر پالرمو انجام داد. این پسر را میشناسم. اگر بهش اعتماد شود؛ تبدیل به یک بازیکن قدرتمند میشود. بعد از گلزنی برابر پالرمو، لاپادولا امروز مثل یک شیر قوی است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی مسلم نادری خادم

*دروازه بان سابق میلان و تیم ملی ایتالیا

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی جووانی گالی
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه