بیوگرافی ویتال هینن

5 سال پیش
بیوگرافی ویتال هینن
Rate this post

بیوگرافی ویتال هینن به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

ویتال هینن (انگلیسی: Vital Heynen) (زاده ۱۲ ژوئن ۱۹۶۹) مربی والیبال اهل بلژیک است.

زندگینامه ویتال هینن

بیوگرافی ویتال هینن

فعالیت ورزشی

او در حال حاضر سرمربی تیم ملی والیبال لهستان است. ویتال در آغاز مربی گری خود تا سرمربی تیم نولیکو مازک شد و توانست این تیم را پنج بار قهرمان لیگ برتر و جام حذفی بلژیک کند و در سال ۲۰۰۸ نایب قهرمانی و در ۲۰۱۰ سومی لیگ قهرمانان اروپا را برای نولیکو مازک با هدایت خود به دست آورد.

در سال ۲۰۱۲ به زراعت بانک آنکارا پیوست و در دسامبر ۲۰۱۳ به عنوان سرمربی جدید بیدگوشچ انتخاب شد. هینن در در فوریه ۲۰۱۲ سرمربی آلمان شد و ژرمن‌ها را به مدال برنز قهرمانی جهان ۲۰۱۴ رساند و این نتیجه او مورد توجه قرار گرفت. هاینن در سال ۲۰۱۸ به عنوان سرمربی لهستان قراردادی ۲ ساله با فدراسیون والیبال لهستان به امضا رسانید. وی با تیم ملی لهستان به عنوان قهرمانی جهان ۲۰۱۸ رسید و با تیم فردریشهافن به عنوان پنجمی لیگ قهرمانان اروپا رسید.

سفر ویتال هینن به ایران و حواشی

ویتال هینن سرمربی تیم ملی والیبال لهستان بعد از آخرین بازی تیمش در ایران گفت:

« به ایران نمی آیم.»

ویتال هاینن، سرمربی لهستان در نشست خبری بازی لهستان – کانادا با اعتراض شدید به میزبانی ایران گفت:

دیشب دو ساعت طول کشید تا از سالن به هتل برسیم، مردم به اتوبوس ما مشت می‌کوبیدند و ما ترسیده بودیم. من مانده‌ام که اگر بازی را می‌بردیم، سالم‌ می‌ماندیم ؟

مطلب مرتبط:  بیوگرافی اصغر کاردوست

واقعاً باید به کمیتۀ برگزاری گفت اگر نمی‌توانید امنیت تیم‌ها را تأمین کنید، چرا مسابقه برگزار می‌کنید ؟ من وقتی این شرایط را می‌بینم شک دارم که دفعۀ بعد بخواهم به این شهر سفر کنم.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی ویتال هینن
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه