بیوگرافی فردیناندو دجورجی

5 سال پیش
بیوگرافی فردیناندو دجورجی
3.3/5 - (3 امتیاز)

بیوگرافی فردیناندو دجورجی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

فردیناندو دجورجی (به ایتالیایی: Ferdinando De Giorgi) (متولد ۱۰ اکتبر ۱۹۶۱، در استان لچه) مربی والیبال اهل ایتالیا و بازیکن سابق تیم ملی ایتالیا است.

زندگینامه فردیناندو دجورجی

بیوگرافی فردیناندو دجورجی

فعالیت ورزشی

فردیناندو سابقه سرمربیگری در تیم‌های مطرح ایتالیایی کونئو، پروجا، لوبه بانکا و فاکل روسیه را دارد.

والیبال مثل ریاضی نیست

فدراسیون والیبال لهستان تلاش زیادی کرد تا پس از قهرمانی جهان در سال ۲۰۱۴ به درخشش خود در میادین بین‌المللی ادامه دهد اما کسب عنوان پنجمی المپیک ۲۰۱۶ ریو برای مسئولان فدراسیون و علاقمندان به این رشته، تا حد زیادی ناامید کننده بود.

مدیران ورزشی لهستان در اولین و آخرین راه حل، دست به تعویض سرمربی خود زدند و فردیناندو دجورجی ایتالیایی را جایگزین استفان آنتیگا فرانسوی کردند.

لهستانی با قبول میزبانی مسابقات والیبال قهرمانی اروپا در سال ۲۰۱۷ می‌خواست با حمایت تماشاگران خود، خاطره شیرین قهرمانی جهان را تکرار کنند اما نشد. شاگردان دجورجی کارشان را با شکست مقابل صربستان شروع کردند و با باخت سنگین مقابل اسلوونی در مرحله یک چهارم نهایی به پایان بردند.

حالا مردم و رسانه‌های لهستانی در مورد صلاحیت و دانش سرمربی ایتالیایی تیم ملی خود دچار تردید شده‌اند و مطمئن نیستند که آیا او می‌تواند فشار نیمکت لهستان را تحمل کند یا خیر. آنها علاوه بر نتیجه از عملکرد تیم خود نیز رضایت ندارند و همین مسئله،‌ شرایط را برای ادامه فعالیت دجورجی، پیچیده‌تر می‌کند.

رئیس فدراسیون والیبال لهستان می‌گوید:

بسیاری از بازیکنان، تیم ملی را ترک کرده‌اند و شاید هم در روند آماده سازی تیم، مشکلاتی وجود داشته است که باید پاسخ این مورد را سرمربی تیم بدهد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی مویس کین

یاسِک گاسپشِک ادامه می‌دهد:

وقتی بازیکنی در یک ست از بازی فقط ۱۷ درصد حمله موفق داشته و همچنان به این نوع بازی ادامه می‌دهد، انتظار من، یک آنالیزور و حتی یک فرد عادی این است که او دیگر بازی نکند.

او در مورد احتمال برکناری دجورجی تصریح کرد:

ما فعلاً صبر می‌کنیم و شرایط را مورد بررسی قرار دهیم چون نمی‌توانیم به سرعت چنین تصمیم مهمی بگیریم.

در مقابل، فِه‌فِه دجورجی نه تنها به استعفا فکر نمی‌کند بلکه سعی دارد از عملکرد بازیکنانش دفاع کند: واقعاً سخت است که در این زمان به استعفا یا برکناری فکر کنم. ما در بازی مقابل اسلوونی مثل یک تیم، تلاش کردیم تا برنده شویم اما شکست خوردیم. من بعد از بازی، نشستی با کادر فنی و بازیکنانم داشتم و از آنها به خاطر زحمات چند ماه اخیرشان تشکر کردم.

او ادامه داد:

ما در حال حاضر، کاملاً ناامید هستیم به ویژه اینکه هواداران از ما توقع خیلی بیشتری داشتند اما باید بگویم که نتایج ما نشان دهنده کیفیت تمرینات ما نیست. والیبال یک ورزش گروهی است و مثل ریاضی نیست که دقیقاً آنچه را در تمرین انجام داده‌ایم به زمین مسابقه کپی کنیم.

با این حال، فدراسیون والیبال لهستان،

تحت فشار سنگین رسانه‌ها و کارشناسان لهستانی برای پیدا کردن یک جایگزین داخلی برای دجورجی قرار دارد. قرارداد دجورجی تا سال ۲۰۲۰ با تیم ملی لهستان معتبر است.

فردیناندو دجورجی یکی از گزینه‌های هدایت تیم ملی ایران نیز بوده است.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی فردیناندو دجورجی
3.3/5 - (3 امتیاز)
1
برچسب ها :

دیدگاه شما

یک دیدگاه

  • سامان
    2 سال پیش

    فردیناندو د جورجی سرمربی فوق العاده ای هست که این بازیکنای جوان و با استعداد رو پیدا کرده و با هم هماهنگ کرده،،که کار بسیار سختیه و واقعا دانش و سواد میخواد