بیوگرافی لوران تیلیه

5 سال پیش
بیوگرافی لوران تیلیه
5/5 - (1 امتیاز)

بیوگرافی لوران تیلیه به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

لوران تیلیه (فرانسوی: Laurent Tillie؛ زادهٔ ۱ اکتبر ۱۹۶۳) بازیکن سابق و مربی فعلی والیبال اهل شهر طزرکش الجزایر است.

زندگینامه لوران تیلیه

بیوگرافی لوران تیلیه

فعالیت ورزشی

او در حال حاضر سرمربی تیم ملی والیبال فرانسه است. او پدر کوین تیلیه و کیم تیلیه بازیکن‌های تیم ملی والیبال و بسکتبال فرانسه است. تیلیه از سال ۱۹۸۲ تا ۱۹۹۵ عضو تیم ملی والیبال فرانسه بود و در این دوران توانست مدال برنز و نقره قهرمانی اروپا را به همراه دیگر بازیکنان تیم به دست آورد. تیلیه در رده باشگاهی نیز هشت قهرمانی پرو آ را در کارنامه خود دارد، اولین و آخرین تیم باشگاهی او آ. اس. کن بود و مربی گری خود را هم با این تیم در سال ۲۰۰۱ آغاز کرد و به عنوان کمک و سرمربی تا سال ۲۰۱۲ در این تیم ماند. تیلیه در همین سال به عنوان سرمربی فرانسه انتخاب شد.

تمجید از والیبال ایران

لوران تیلیه سرمربی تیم ملی والیبال فرانسه درباره دیدارهای این تیم در هفته چهارم مسابقات گفت: اولین بار است که در ایران حضور دارم و از این موضوع خوشحالم. با سه تیم بزرگ بازی خواهیم کرد. خوبی لیگ ملت ها این است که بیشتر بازی می کنیم و این موضوع ما را آماده می کند. ایران بهترین تیم جهان است و ما در ایران با آنها بازی می کنیم. برای دو بازی دیگر با پرتغال و استرالیا تلاش می کنیم زیرا این دو بازی برای ما مهم است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی گرانیت ژاکا

او در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا تمرکز تیم شما روی مسابقات انتخابی المپیک است یا لیگ ملت ها را جدی گرفته اید، عنوان کرد: برای ما در اروپا مسابقات مقدماتی المپیک مهم است زیرا اگر شما در فرانسه به المپیک نروید، انگار مرده اید. البته همه مسابقات برای ما مهم است و این درست نیست که بگوییم این مسابقات اهمیت ندارد. البته استراحت دادن به بازیکنان اصلی مهم است اما من تلاش می کنم یک تعادل حفظ کنم. قرار است ما برابر تیم های بزرگ مانند ایران و پرتغال و استرالیا رقابت کنیم. اگر تعادل بین تیم ها حفظ شود برای من مهم است.

در ادامه این نشست خبری کاپیتان این تیم در این باره اضافه کرد: برای من و تیم ما حضور در ایران یک تجربه بسیار خوب است و از حضور در ایران خوشحال هستیم. هفته سختی را پیش رو داریم زیرا تغییرات زیادی در تیم انجام دادیم. بازی به بازی پیش خواهیم رفت. خوشحال هستم که فضای بسیار خوبی را در ایران تجربه خواهیم کرد.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی لوران تیلیه
5/5 - (1 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه