بیوگرافی امانوئل بیرارلی

5 سال پیش
بیوگرافی امانوئل بیرارلی
Rate this post

بیوگرافی امانوئل بیرارلی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

امانوئل بیرارلی (به انگلیسی: Emanuele Birarelli) (زاده ۸ فوریه ۱۹۸۱) والیبالیست ایتالیایی است.

زندگینامه امانوئل بیرارلی

بیوگرافی امانوئل بیرارلی

فعالیت ورزشی

او کار خود را در سال ۱۹۹۸ آغاز کرد. بیرارلی در دوران والیبالی خود مصدومیت‌های زیادی داشت اما بعد از دو سال مداوا به والیبال برگشت و از بهترین‌های ایتالیا در رقابت‌های اروپایی و جهانی و المپیک لندن بوده است. وی در سال ۲۰۱۶ به عنوان کاپیتان تیم ایتالیا به عنوان نایب قهرمانی المپیک دست یافت و به عنوان یکی از ستاره‌های مسابقات به عنوان دومین مدافع میانی المپیک انتخاب شد.

صحبت در مورد پیشرفت والیبال ایران

تیم ایران شناخت خوبی داریم و می دانیم که در سال های اخیر توانسته است سطح والیبال خود را بالا ببرد. بدون شک مسابقه سختی مقابل این تیم داریم اما با توجه به اینکه نسبت به ایران عملکرد بسیار بهتری در مرحله گروهی المپیک داشتیم، شانس پیروزی ما در یک چهارم نهایی نیز بیشتر است.»

وی ادامه داد: «سعی می‌کنیم بهترین عملکرد خود را برای شکست ایران در میدان پیاده کنیم. البته در مسابقه با کانادا در شرایط آرمانی نبودیم و واقعا این تیم شایسته پیروزی بود. این تیم در دفاع روی تور فوق العاده عمل کرد اما ما دریافت و اسپک خود را در بازی بعدی بهتر می‌کنیم.»

کاپیتان تیم ملی والیبال ایتالیا درباره پیروزی این تیم مقابل ایران در لیگ جهانی و احتمال تکرار این نتیجه در المپیک گفت: «داستان لیگ جهانی با المپیک متفاوت است. فشار و جو مسابقات در المپیک با هر تورنمنت دیگری فرق می‌کند و می‌دانم بازی سختی مقابل ایران در پیش داریم زیرا این تیم بازیکنان بسیار خوبی دارد که تجربه بالایی در سطح جهانی کسب کرده‌اند.»

مطلب مرتبط:  بیوگرافی میثم تهیدست

وی افزود: «تیم ملی ایران در سال های اخیر تجربه بالایی در سطح اول والیبال جهان به دست آورده است و این موضوع در مسابقه ما با این تیم بسیار مهم محسوب می‌شود.»

افتخارات ورزشی

۲۰۱۲ قهرمانی باشگاه‌های جهان – بهترین مدافع میانی
۲۰۱۳ لیگ جهانی – بهترین مدافع میانی
۲۰۱۳ قهرمانی باشگاه‌های جهان – بهترین مدافع میانی
۲۰۱۳ جام بزرگ قهرمانان جهان – بهترین مدافع میانی
۲۰۱۶ المپیک ریو – دومین مدافع میانی

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی امانوئل بیرارلی
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه