بیوگرافی بهرنگ صفری

5 سال پیش
4.3/5 - (3 امتیاز)

بیوگرافی بهرنگ صفری به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

بهرنگ صفری (زاده ۲۰ بهمن ۱۳۶۳)، در تهران به دنیا آمد و در سن ۲ سالگی به همراه خانواده به کشور سوئد مهاجرت کرد.

زندگینامه بهرنگ صفری

بیوگرافی بهرنگ صفری

فعالیت ورزشی

ه عنوان یک بازیکن ایرانی‌الاصل در تیم بازل در لیگ کشور سوئیس بازی می‌کند، وی ۲۳ بازی ملی نیز برای تیم ملی فوتبال سوئد انجام داده‌است. بهرنگ صفری با قرار دادی دو ساله به مالمو سوئد پیوست. صفری یک بازیکن بسیار سرعتی است و به عنوان یکی از استعدادهای فوتبال سوئد به شمار می‌رود. وی همچنین اعلام کرده که تمایلی برای بازی در تیم ملی ایران ندارد.

بهرنگ، جوان ایرانی که به همراه خانواده خود در سوئد زندگی می‌کند، به تازگی قرارداد مهمی را با باشگاه فوتبال ملمو Malmo FF امضا کرد. خانم الهه روانشاد، همکار رادیوفردا در سوئد، که با بهرنگ مصاحبه کرده است، می‌گوید بهرنگ، که ۱۸۲ سانتی‌متر قد و ۷۵ کیلو وزن دارد، ر شهر لونگ، یکی از زیباترین شهرهای صحبت به همراه پدرش محمد و مادرش هاجر صفری زندگی می‌کند. بهرنگ عاشق فوتبال، خانواده و چلوکباب و فوتبالیست مشهور رونالدینو است. برادر بزرگتر او بهنام است که قبلا فوتبالیست بود و خواهر او نگین نیز در باشگاهی در شهر لونگ توپ می‌زند.

بهرنگ در مصاحبه با رادیوفردا می‌گوید قرارداد سه ساله با ملمو اف اف بسته است. وی می‌گوید فوتبال را در شش سالگی آغاز کرد و در ۱۷ سالگی به تیم ملمو اف اف پیوست و در تیم جوانان بازی می‌کرد. اما حالا که به تیم حرفه‌ای پیوسته است حقوق بیشتری می‌گیرد. وی می‌افزاید از طریق دوستان خود در باره ایران حرفهای خوبی می‌شنود و می‌خواهد به ایران برود ولی به خاطر ورزش نمی‌تواند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی الساندرو کاستاکورتا
عکس های اینستاگرامی بیوگرافی بهرنگ صفری
4.3/5 - (3 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه