بیوگرافی امیر شاپورزاده

5 سال پیش
بیوگرافی امیر شاپورزاده
Rate this post

بیوگرافی امیر شاپورزاده به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

امیر شاپورزاده (زاده ۲۸ شهریور ۱۳۶۱ در تهران) مهاجم ایرانی – آلمانی تیم فوتبال کیکرز اوفنباخ است.

زندگینامه امیر شاپورزاده 

بیوگرافی امیر شاپورزاده

فعالیت ورزشی

او در سال ۲۰۰۲ میلادی وارد تیم دوم هامبورگ شد و در سال ۲۰۰۴ به تیم هانزاروستوک پیوست و اولین بازی خود را در بوندس لیگا انجام داد. او همچنین یک سال در تیم اف‌اس‌وی فرانکفورت حضور داشت و پس از آن به تیم فوتبال استیل‌آذین پیوست.

بازی‌های ملی

شاپورزاده برای بازی‌های غرب آسیا در سال ۲۰۰۷ به تیم دوم ایران دعوت شد و در بازی مقابل عراق به میدان رفت. او همچنین در بازی دوستانه‌ای با زامبیا به تیم ملی دعوت شد.

خداحافظی از فوتبال

امیر شاپورزاده مهاجم ۳۴ ساله باشگاه وورتسبرگر کیکرس که در بوندس لیگای ۲ مشغول بازی بود، پس از سال ها بازی، اعلام بازنشستگی کرد.

شاپورزاده که از باشگاه هانزا روستوک نامی برای خود دست و پا کرد، پس از یک فصل بازی در بوندس لیگای ۱ و حضور در بوندس لیگای ۲ به لیگ برتر ایران و دیگر ستاره های مطرح فوتبال ایران در باشگاه متمول استیل آذین پیوست. او ۲ فصل برای استیل آذین بازی کرد و ۴ بار برای تیم ملی ایران هم به میدان رفت. مقصد شاپورزاده بعد از جدایی استیل آذین سطوح پایین فوتبال آلمان بود. شاپورزاده که متولد تهران است در اواخر دوران بازی اش، کاپیتان باشگاه وورتسبرگر کیکرس شد و در فصل جاری تنها یک بار برای تیمش به بازی گرفته شد تا تصمیم به خداحافظی از دوران حرفه ای خود و ورود به عرصه مدیریت بگیرد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی ماتیا د شیلیو

شاپورزاده با باشگاه ادمیرا واکر اتریش به توافق رسیده البته نه به عنوان بازیکن بلکه برای حضور در یک پست مدیریتی، که از سال ۲۰۱۷ کار جدیدش را آغاز خواهد کرد.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی امیر شاپورزاده
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه