بیوگرافی حسن نظری

5 سال پیش
3.8/5 - (17 امتیاز)

بیوگرافی حسن نظری به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

حسن نظری یکی از خوزستانی های فوتبال ایران و بازیکن سابق باشگاه تاج تهران و تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۱۹۷۸ آرژانتین می‌باشد.

زندگینامه حسن نظری

بیوگرافی حسن نظری

فعالیت ورزشی

او فوتبال را در آبادان آغاز کرد و سپس به تیم تاج تهران راه یافت، پس از آن در ۱۹ سالگی به تیم ملی ایران دعوت شد و در بازی‌های جام جهانی ۱۹۷۸ بازی کرد. حسن نظری سابقه بازی در تیم فوتبال الاهلی دبی و تعدادی از تیم‌های ایالات متحده آمریکا را نیز در پرونده خود دارد. وی هم‌اکنون مربی، بنیانگذار و مدیر یکی از موفق‌ترین باشگاه‌های بزرگ نوجوانان آمریکا در شهر دالاس تگزاس فعالیت می‌کند. او از طرف فدراسیون فوتبال آمریکا هر سال به کلاس‌های آموزشی در کشورهای مختلف فرستاده می‌شود و دوره‌های مختلفی را در آژاکس هلند، منچستریونایتد انگلستان، میلان ایتالیا، بایرمونیخ آلمان و سائوپولو برزیل تجربه کرده‌است.

وی می گوید:

همیشه دوری از وطن سخت است. وقتی مهاجر باشی ، همیشه در غربت هستی و یک چیزی از وجودت کم است. کمترینش این است که عزیزانت را نمی توانی ببینی. از سال ۱۹۷۹ که آمدم بیرون از ایران همیشه آرزو داشتم که برگردم ولی نمی دانم چرا هیچ وقت این اتفاق نیفتاده. این قدر اینجا درگیر زندگی شدم که … خب من در سال های بعد از ایرانم به امارات رفتم تا آنجا بازی کنم. چند وقتی را دبی بودم و بعد هم که به MLS آمدم. ۳۰ سال دوری اما باعث نمی شود که فکر مکنید یک ذره عشقم به کشورم کم شده. همه جا با افتخار می گویم حسن نظری هستم ، یکی از سربازان مردم خوب ایران در تیم ملی فوتبال مان.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی باستیان شواینشتایگر
شروع مربیگری

من بعد از فوتبال حرفه ای به صورت حرفه ای وارد کار مربیگری شدم. از سال ۱۹۹۲ دوره های مربیگری را تا بالاترین سطح حرفه ای پیش رفتم . دوره های مربیگری حرفه ای را در تیم های بزرگ دنیا مثل آژاکس و منچستر یونایتد پشت سر گذاشتم و همزمان برای خودم یک آکادمی آموزش فوتبال راه انداختم . آکادمی فوتبال ما در ۱۰ سال گذشته همیشه در این مقطع سنی در آمریکا بهترین بوده است. بازیکنان زیادی را به تیم ملی این کشور معرفی کرده. بازیکنانی که دارند در بهترین تیم های اروپا بازی می کنند و همین اتفاق باعث شده تا باشگاه دالاس تانگسن برای فدراسیون فوتبال آمریکا ، در رنک دهی های شان ، جایگاه خیلی خوبی داشته باشد.

ما رده های سنی مختلفی را برای دختران و پسران داریم. بچه ها از سنین ۷ سالگی تا ۱۸ سالگی به آکادمی ما می آیند و برای فوتبال حرفه ای تربیت می شوند. تیم فوتبال ما در حقیقت نماینده باشگاه منچستر در آمریکاست و متدهای آموزشی و مربیان ما بر اساس این چارچوب کار می کنند. خود من هم هر ساله به تمرینات این تیم می روم تا در کلاس های بازآموزی آخرین دستاوردهای فوتبال حاضر باشم.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی حسن نظری
3.8/5 - (17 امتیاز)
1
برچسب ها :

دیدگاه شما

یک دیدگاه

  • فروزش
    3 سال پیش

    باسلام نشانی اینترنتی آقای حسن نظری رانیازدارم ازشاگردان قدیمی من است میخواهم چندعکس ازدوران بچگیش رابراش بفرستم.باسپاس .فروزش