بیوگرافی حمید بابازاده

5 سال پیش
بیوگرافی حمید بابازاده
4.9/5 - (121 امتیاز)

بیوگرافی حمید بابازاده به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

حمید بابازاده (نهم اردیبهشت ۱۳۴۸) دروازه‌بان ایرانی فوتبال در گذشته و کمک مربی فعلی تیم فوتبال استقلال تهران می‌باشد.

زندگینامه حمید بابازاده

بیوگرافی حمید بابازاده

فعالیت ورزشی

وی سابقه فعالیت در کادر فنی تیم‌های ملی، سپاهان اصفهان و استیل آذین تهران را نیز در گذشته داشته‌است و بیشتر با امیر قلعه‌نویی همکاری می‌کند.

وی عضو تیم ملی فوتسال ایران در جام جهانی فوتسال ۱۹۹۲ بوده‌است.

داستان جدایی از استقلال

وی می گوید:

در مورد اینکه در حال حاضر سه دروازه بان در استقلال حضور دارند کادر فنی باید تصمیم تصمیم بگیرد. ولی در چنین شرایطی باید دروازه بان اول مشخص باشد درغیر اینصورت مسلما دروازه بانها دچار مشکل می شوند.

وی افزود: به عقیده من در فوتبال حرفه ای دنیا داشتن چند دروازبان آماده در کنار هم مرسوم نیست و معمولا داشتن رقابت بین دروازه بانها باعث یهم خوردن تعادل تیم می شود.

بابازاده گفت: زمانی که من در استقلال بازی می کردم با احمد رضا عابدزاده دو دروازه بان تیم بودیم. یک بازی من دروازه بان بودم و بازی بعدی او، اما امروزه از این اتفاقات در فوتبال حرفه ای اینکار مرسوم نیست. درست است که من با طالب لو و رحمتی کار کرده ام اما اینکه کدام یک از آنها دروازه بان اول باشد نظر کارد فنی است و من نمی توانم در این مورد حرفی بزنم.

او با اشاره به دوران بازی خودش گفت:

زمانی که من در استقلال بازی می کردم و غلامپور به تیم اضافه شد. من تصمیم گرفتم که بخاطر اینکه در کنار هم بودن ما باعث پایین آمدن کیفیت کار هر دو می شود، از استقلال جدا شوم. تا به استقلال هم لطمه ای وارد نشود. در مورد این سه نفر هم خودشان باید تصمیم بگیرند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی ایگور آکینفیف

بابازاده در پایان گفت: امیدوارم که استقلال فصل خوبی را پشت سر بگذارد. با توجه به اینکه این تیم در دو فصل نتوانست نتایج خوبی را به دست نیآورد. امیدوارم تغییر و تحولات جدید بتواند هوادارها را به استادیوم بیاورد و با استقلال آشتی دهد.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی حمید بابازاده
4.9/5 - (121 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه