بیوگرافی حمید کللی‌فرد

5 سال پیش
بیوگرافی حمید کللی‌فرد
Rate this post

بیوگرافی حمید کللی‌فرد به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

حمید کللی فرد (متولد ۱۳۳۵ در محله بهبهانی بوشهر)بازیکن بازنشسته و مربی کنونی فوتبال می‌باشد.

زندگینامه حمید کللی‌فرد

بیوگرافی حمید کللی‌فرد

فعالیت ورزشی

وی سابقه بازی در تیم فوتبال شاهین بوشهر و تیم ملی فوتبال ایران را دارد. وی سابقه مربیگری در تیمهای شاهین بوشهر، ایران جوان بوشهر و ملوان بندر انزلی را دارد. کللی فرد در سه دوره مسابقات جام تخت جمشید با ملوان به عناوین سومی، چهارمی، بهترین تیم شهرستانی و قهرمانی جام حذفی ایران و چندین مقام نیروهای مسلح، دست می‌یابد. در این سری از مسابقات ضربه کات دار حمید از فاصله ۴۵ متری که درون دروازه استقلال تهران قرار گرفت فراموش نشدنی است. در این سال‌ها کللی فرد سه بار به تیم ملی بزرگسالان و امید دعوت می‌شود و در تیم ملی امید جزء یاران اصلی تیم می گردد.

او در سال ۷۶ به جرگه مربیان می پیوندد. او در سال ۸۳ مربیگری ایران جوان بوشهر در لیگ دسته یک را بعهده می‌گیرد و در سال ۸۴ دوباره به شاهین بر می گردد. کللی فرد تیم شاهین بوشهر را از لیگ دسته اول به لیگ برتر فوتبال ایران رساند و چند هفته در این تیم به مربی گری پرداخت و پس از کسب نتایج ضعیف جای خود را به محمود یاوری داد. او سپس سرمربی تیم اتکای گلستان شد. پس از سقوط تیم شاهین بوشهر در لیگ ۹۱-۹۰ از لیگ برتر، وی دوباره سرمربی تیم شاهین شهرداری بوشهر شد و هم‌اکنون سر مربیگری این تیم را به عهده دارد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی کارل-هاینتس رومنیگه
وی می گوید:

باید گفت ما مربیان بومی به این قضیه عادت کرده‌ایم. مربیانی نظیر خرمزی، دلگرم و مفتخر در تیم ایرانجوان مربیگری کرده‌اند، آنها واقعا از افتخارات استان بوشهر هستند ولی آنها در استان نادیده گرفته شده‌اند. امیدوارم که این مسائل هرچه زودتر در فوتبال بوشهر حل شود، چراکه ما مربیان بومی جوان و باانگیزه‌ای داریم که می‌توانند عملکرد بهتری نسبت به مربیان غیربومی داشته باشند. آنها فقط به زمان و فرصت نیاز دارند. من مطمئنم این افراد می‌توانند جایگزین مناسبی برای مربیان با تجربه استان بوشهر باشند.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی حمید کللی‌فرد
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه