بیوگرافی سیامک فراهانی

5 سال پیش
بیوگرافی سیامک فراهانی
2.8/5 - (5 امتیاز)

بیوگرافی سیامک فراهانی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

سیامک فراهانی (زادهٔ ۱۱ اسفند ۱۳۵۵ در ایران) مربی فوتبال ایرانی و بازیکن فوتبال سابق است که هم‌اکنون سرمربی داماش گیلان است.

زندگینامه سیامک فراهانی 

بیوگرافی سیامک فراهانی

فعالیت ورزشی

از افتخارات دوران فوتبال وی می‌توان به قهرمانی در دومین دوره لیگ برتر فوتبال ایران همراه با سپاهان اصفهان و نایب قهرمانی جام حذفی باشگاه‌های کشور با پگاه گیلان اشاره کرد. سیامک فراهانی همچنین اولین سرمربی تاریخ فوتبال ایران است که توانسته تیم لیگ دسته دومی داماش گیلان را به فینال جام حذفی باشگاهی کشور فصل ۹۷–۹۸ برساند.

حضور در داماش

با اعلام مالک باشگاه داماش گیلان، سیامک فراهانی با تمدید قراردادش برای فصل آینده نیز عهده دار سکان هدایت لاجوردی پوشان شهر باران شد.

وی فصل گذشته هم سرمربی تیم داماش گیلان در لیگ دسته دوم فوتبال کشور بود.

سیامک فراهانی سرمربی ملایری لاجوردی پوشان شهر باران از پیشکسوتان باشگاه داماش گیلان هم محسوب می شود.

وی می گوید:

می دانستم رشتی ها چه سبکی از فوتبال را دوست دارند/ جام حذفی برای ما اتفاق خوبی بود اما مشکلاتی را هم به همراه داشت

راستش فرقی بین این دو وجود ندارد و از نظر من داماش واقعی تیمی است که بازی تماشاگر پسند ارائه دهد. بعد از بیست سال زندگی که در رشت زندگی کردم، می دانستم که رشتی ها چه سبکی از فوتبال را دوست دارند. حتی سال گذشته به آقای رضایی توصیه کرده بودم که «سلیقه فوتبال رشت با شیراز تفاوت اساسی دارد.» علت این تفاوت هم در سکوهاست. فوتبال رشت سلیقه خاص خودش را دارد و تماشاگر رشتی از تیم خود فارغ از نتیجه انتظار بازی زیبا دارد. در بعضی موارد حتی اگر تیم بازی را ببرد اما بازی خوبی ارائه نداده باشد، تماشاگر راضی از استادیوم خارج نمی شود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی فرشاد فلاحت‌زاده

از روز اول به هیئت مدیره باشگاه اعلام کردم که من نمی خواهم انرژی برای جام حذفی صرف کنم و بیشتر روی صعود به دسته بالاتر متمرکز هستم ولی با تاکید آقای حاجی پور در جام حذفی شرکت کردیم. در واقع نگاه باشگاه به شرکت در این چالش می تواند بهترین شرایط تدارکاتی تیم باشد. از طرف دیگر حضور در این چالش برای داماش اتفاقات خوبی را به همراه داشت.

نام داماش

بعد از سال ها دوباره نام تیم داماش گیلان در کشور بر سر زبان ها افتاد. بعد از پنج سال از آخرین حضور ما در لیگ برتر نام داماش به لطف موفقیت در جام حذفی دوباره پر رنگ شد. اما اگر بخواهیم واقع بین باشیم جام حذفی انرژی قابل توجهی از ما گرفت و بازیکنان تیم را زودتر از آنچه که پیش بینی کرده بودیم به خواسته هایشان رساند. بازیکنان پس از غلبه بر تیم های لیگ برتری از لحاظ روحی شرایط خوبی داشتند اما اینکه دوباره آن ها را به دسته دوم بازگردانیم و مقابل تیم های سطح سوم بازی بدهیم کار مشکلی بود. شاید اشکال از من بود که دانش و یا تجربه کافی را نداشتم اما به هر صورت امتیازاتی که نباید را از دست دادیم.

البته حوادثی مثل بازی با چوکا در این امتیازدهی ها بی تاثیر نبود. لازم به ذکر است که یاد آوری کنم طبق تعریف فیفا هر تیم برای صعود در یک تورنمنت باید از هر دو بازی چهار امتیاز کسب کند و امروز ما از بیست و یک بازی چهل و چهار امتیاز کسب کردیم و این یعنی دو امتیاز از تعریف فیفا جلوتر هستیم. این در حالیست که با همین تعداد بازی در گروه دوم دسته دوم بیشترین امتیاز کسب شده سی و شش امتیاز است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی علی کیخسروی

در کل جام حذفی برای ما اتفاق خوبی بود

اما مشکلاتی چون مصدومیت، بالانس روحی

و خستگی را هم به همراه داشت. وگرنه من

عقیده دارم توان فنی بازیکنان تیم من از امتیازات

فعلی بیشتر است. و اگر یک آرزو در زندگی داشته

باشم، آن آرزو صعود به دسته اول است.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی سیامک فراهانی
2.8/5 - (5 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه