بیوگرافی قاسم سیانکی

5 سال پیش
بیوگرافی قاسم سیانکی
3/5 - (4 امتیاز)

بیوگرافی قاسم سیانکی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

قاسم سیانکی (به زبان انگلیسی Ghasem Siyanaki) متولد ۱۳۴۷ شمسی واقع در شهر ری محله کوی انصاف، وی در دوران غیر حرفه‌ای در تیم پولاد شهر ری به عنوان هافبک و وینگر راست حضور داشت.

زندگینامه قاسم سیانکی

بیوگرافی قاسم سیانکی

فعالیت ورزشی

او در دوران جوانی در تیم منتخب توابع تهران حضور درخشان داشت، وی در خانواده ورزشی تکامل یافت و زیر نظر مربیان برتر شهرری همچون جلیلی ابراهیم زاده و موسی سیانکی فعالیت غیر حرفه‌ای خود را ادامه داد، بازیکن اسبق فوتبال و مربی حال حاضر می‌باشد. وی در سال‌های دهه ۷۰ بازیکن تیم استقلال تهران بوده‌است؛ که یکی از مهم‌ترین بازیهای وی برای استقلال فینال بین تیم‌های استقلال و سایپا در سال ۱۳۷۳ بودکه تیم سایپا موفق به برد شد و قهرمان لیگ تهران شد.

دوران مربیگری

سیانکی تجربه حضور در تیم‌های شهرداری بندرعباس، گسترش فولاد تبریز، پارسه تهران، شهرداری تبریز، پارس جنوبی جم، شهرداری کاشان و هف سمنان را در کارنامه دارد و درشش صعود به لیگ یک حضور داشته‌است. سیانکی در فصل۹۶–۱۳۹۵ در نیم فصل اول در تیم شهرداری کاشان و در نیم فصل دوم درشهرداری بندرعباس حضور داشت.

بدشانسی در فوتبال

سطح بازی ها به حدی رسیده است که دیگر نمی شود به تیمی سه یا چهار گل زد زیرا اکثر تیم ها سازمان یافته بازی می کنند و به دنبال حداقل امتیاز هستند تا در لیگ بمانند. فشار کار بسیار زیاد است و همین امر سبب شده تا گل های رد و بدل شده در بازیها کم شود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی سدریک سوارس

یک اشتباه ساده، سبب از دست رفتن کل زحمات تیم می شود که این خطرناک است.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی قاسم سیانکی
3/5 - (4 امتیاز)
1
برچسب ها :

دیدگاه شما

یک دیدگاه

  • عباس
    4 سال پیش

    در حد همون شهر ری بود نه استقلال