بیوگرافی نوید فریدی

5 سال پیش
بیوگرافی نوید فریدی
4.8/5 - (34 امتیاز)

بیوگرافی نوید فریدی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

نوید فریدی (به زبان انگلیسی Navid Faridi)(زاده ۲۳ تیر ۱۳۵۶ به میلادی ۱۹۷۷,July ۱۴) بازیکن سابق فوتبال درپست هافبک دفاعی و مربی حال حاضر آکادمی باشگاه فوتبال استقلال تهران اهل ایران است.

زندگینامه نوید فریدی

بیوگرافی نوید فریدی

فعالیت ورزشی

وی سابقه بازی در باشگاه فوتبال سایپا، بانک تجارت، اتکا، پیام، باشگاه فوتبال استقلال کیش، مهارت سمنان و باشگاه فوتبال مسافی امارات را دارد. فریدی بعد از بازگشت از امارات در سال ۱۳۹۱ به دعوت امیر قلعه نویی سرمربی وقت استقلال تهران به تمرینات این تیم دعوت شد.

دوران مربیگری

وی مربیگری را از استان البرز و با تیم جوانان استقلال این شهر به عنوان سرمربی در لیگ برتر استان آغاز کرد، و بعد از آن مربی تیم بزرگسالان داماش گردید. با شروع فصل ۹۵ او با استقلال تهران با تیم نونهالان زير پانزده سال این باشگاه در لیگ برتر شروع كرد . و در فصل بعد مربی تیم جوانان باشگاه استقلال تهران در لیگ برتر جوانان زير ١٩ سال گردید. و در سال سوم حضورش در استقلال به عنوان مربی تیم نوجوانان استقلال تهران در لیگ برتر نوجوانان به همراه عليرضا اكبرپور انتخاب گرديد.

استقلال تهران

فريدى از فصل ١٣٩٥ تا كنون (١٣٩٨) مربى سه رده سنى در تيمهاى نونهالان زير ١٥ سال، نوجوانان زير ١٦ سال و جوانان زير ١٩ سال باشگاه استقلال تهران بوده‌است . فریدی پیش ازشهرآورد تهران ۸۶ تیم‌های استقلال و پرسپولیس که دریازدهم اسفند ماه ۱۳۹۶انجام شد، بازی آن دیدار و تقابل تعدادی از بازیکنان دو تیم را مورد ارزیابی قرار داد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی امیر حسینی

وی می گوید: در بخش برگزارى مسابقات و هیات‌ها زحمات زیادى می‌کشند تا این مسابقات برگزار شوند اما مدیران باشگاه‌ها اصلا توجهى به تیم‌هاى پایه نمی‌کنند و حواسشان فقط به تیم بزرگسالان است که ویترین باشگاه است.تمام هزینه هاهم خرج تیم بزرگسالان می‌شود، بجز چند تیم محدود.

دوره‌های مربیگری

دوره مربیگری سی(C) کنفدراسیون آسیا
دوره مربیگری بدنسازی پیشرفته فوتبال در امارات متحده عربی
دوره مربیگری بدنسازی پیشرفته فوتبال در ایران استان البرز
دوره مربیگری ب (B) کنفدراسیون آسیا

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی نوید فریدی
4.8/5 - (34 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه