بیوگرافی کتایون خسرویار

5 سال پیش
1/5 - (1 امتیاز)

بیوگرافی کتایون خسرویار به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

کتایون خسرویار (۱ فروردین ۱۳۶۳)، مربی ایرانی-آمریکایی تا ۱۷ سالگی در آمریکا زندگی کرده‌است.

زندگینامه کتایون خسرویار

بیوگرافی کتایون خسرویار

فعالیت ورزشی

در سال ۲۰۰۵ به ایران آمد تا فوتبال بازی کند. همان زمان که در ایران بازی می‌کرد، به فکر مربیگری هم بود و در کلاس‌های مربیگری هم شرکت می‌کرد و در حال حاضر هم تنها به مربیگری فوتبال شرکت می‌کرد. خسرویار پس از پایان دوران بازیگری اش خیلی زود سرمربی تیم ملی دختران نونهال شد و در نهایت مربیگری را انتخاب کرد.در اکلاهما به دنیا آمده‌است و برای تیم ملی ایران گلزنی کرد.

او که سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی ایران را هم در کارنامه دارد،خسرویار که در سال ۱۳۸۷ کاپیتان تیم ملی شد، خیلی زود به حوزه مربیگری ورود کرد و هم‌اکنون دارای مدرک A آسیا است. در نظرسنجی سایت فوتبال زنان آمریکا سرمربی تیم فوتبال جوانان بانوان ایران با ۵۶ درصد به عنوان نخست دست یافت. در سال ۲۰۱۴ او به عنوان اولین بانوی ایرانی مدرک A را از فیفا دریافت کرد.

خسرویار که در تیم‌های آمریکایی فوتبال بازی کرده و در انگلیس و اسپانیا درس خوانده‌است. در سال ۲۰۱۸ میلادی معادل با ۱۳۹۷ خورشیدی هدایت تیم فوتبال دختران زیر ۱۹ سال ایران را برعهده گرفته‌است.

در سال ۲۰۱۴ او به عنوان اولین بانوی ایرانی مدرک A را از فیفا دریافت کرد. کتایون خسرویار که در تیم‌های آمریکایی فوتبال بازی کرده و در انگلیس و اسپانیا درس خوانده‌است. در سال ۲۰۱۸ میلادی معادل با ۱۳۹۷ خورشیدی هدایت تیم فوتبال دختران زیر ۱۹ سال ایران را برعهده گرفته‌است. به تازگی خبری از مهاجرت کتایون خسرویار به آمریکا شنیده میشود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی دیگو پروتی

زندگی شخصی

کتایون خسرویار، هنوز ازدواج نکرده و مجرد است هر گونه خبر از همسر و فرزند کتایون خسرویار کذب میباشد.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی کتایون خسرویار
1/5 - (1 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه