بیوگرافی منصور برزگر

5 سال پیش
بیوگرافی منصور برزگر
3.5/5 - (2 امتیاز)

بیوگرافی منصور برزگر به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

منصور برزگر (زاده ۹ اسفند ۱۳۲۵ در توابع قزوین ) کشتی‌گیر آزادکار و مربی کشتی سابق ایرانی و دارنده مدال نقره المپیک ۱۹۷۶ مونترآل است.

زندگینامه منصور برزگر

بیوگرافی منصور برزگر

فعالیت ورزشی

وی سال‌ها مربی‌گری تیم ملی کشتی ایران را برعهده داشت.

محل تولد منصور برزگر در روستای شهرک مدرس (قلعه هاشم خان سابق) استان قزوین می باشد.

دارنده مدال نقره المپیک ۱۹۷۶ مونترال می گوید:

البته کشتی به رغم افتخار آفرینی های خود در تمام این سالها با بی مهری روبرو بوده است، فقط زمانی که ترکان بر مسند ریاست بود و از طرفی مدتی که یزدانی خرم علاوه بر فدراسیون، مسئول بند ب ماده ۱۱۷سازمان تربیت بدنی بود، کشتی روزهای خوبی را پشت سر گذاشت و مشکل مالی نداشت.

مدیر سابق تیم های ملی کشتی افزود: این شان ورزش اول کشور نیست که هر روز دغدغه این را داشته باشد که بودجه ندارد و نمی دانم چرا مسئولان هیچ گاه دغدغه کشتی گیران را جدی نمی گیرند.

برزگر در مورد برگزاری رقابت های لیگ برتر کشتی تاکید کرد: لیگ باید با برنامه تر و پویاتر برگزار شود، نباید این رقابتها را فقط در یک زمان محدود چند هفته ای برگزار کنیم، بلکه باید در تقویم فدراسیون فرصت بیشتری برای این رقابت ها در نظر بگیریم تا تیم ها جذب این رشته شوند.

وی تاکید کرد: البته در برگزاری لیگ امسال نیمه دوم شهریور برای برگزاری لیگ در نظر گرفته شده بود که با تاخیر تیم ها این مسابقات در آبان برگزار شد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی علی دشتی

برزگر افزود: یکی از دلایل اینکه بسیاری از تیم ها فقط یک سال در رقابت های لیگ برتر کشتی شرکت می کنند، همین موضوع است زیرا حامی مالی فرصتی برای نمایش برند خود ندارد و با مسابقاتی فشرده روبرو است.

دارنده مدال طلای جهان خاطر نشان کرد:

متولیان لیگ برتر باید برای سال آینده به فکر برگزاری لیگ پویا و در یک زمان حداقل پنج ماهه باشند تا شاهد جذب بیشتر حامیان مالی و کمک به ورزش اول کشور باشیم.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی منصور برزگر
3.5/5 - (2 امتیاز)
1
برچسب ها :

دیدگاه شما

یک دیدگاه

  • محمد آصف سالنگی
    2 سال پیش

    کشتی گیران ایران همه در سطح جهان افتخار مسلمانان جهان است .