بیوگرافی عسکری محمدیان

5 سال پیش
بیوگرافی عسکری محمدیان
4.1/5 - (7 امتیاز)

بیوگرافی عسکری محمدیان به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

عسکری محمدیان (زادهٔ ۱ اسفند ۱۳۴۱ در ساری) کشتی‌گیر آزادکار بازنشستهٔ ایرانی است که دو مدال نقرهٔ المپیک در ۱۹۸۸ سئول و ۱۹۹۲ بارسلون را به دست آورده‌است.

زندگینامه عسکری محمدیان 

بیوگرافی عسکری محمدیان

فعالیت ورزشی

در المپیک سئول در فینال مغلوب سرگئی بلوگلازوف از شوروی شد که در این بازی کتفش دچار شکستگی شد که موجب شکست شش بر یک او شد و در بارسلون در فینال مغلوب جان اسمیت آمریکایی شد که نتیجه را شش بر صفر واگذار کرد و مدال نقره المپیک را برای دومین بار به گردن زد.

محمدیان در المپیک سئول یکی از رفتارهای عجیب تاریخ المپیک را رقم زد. او در بازی فینال پس از شکست از بلوگازوف به سوی او رفته، با او دست داد و او را روی دست بلند کرده و گرد تشک گردانید. بلند کردن حریف روی دست، گاه از سوی برنده صورت می‌گرفت اما تا آن زمان دیده نشده بود که کشتی‌گیر مغلوب فرد پیروز را بر دست بلند کند و پیروزی او را چنین شادباش گوید.

وی مدیرعامل و سرمربی تیم کشتی آزاد باشگاه عسگری محمدیان در ساری است که در لیگ کشتی ایران هم شرکت می‌کند. عسکری محمدیان امروزه مربیگری را در باشگاه‌های استان مازندران شهرستان ساری و نکا بر عهده دارد وی یکی از ۹ کاندیدا برای ریاست فدارسیون کشتی در سال ۱۳۹۰ بوده‌است.

شایعه دوپینگ فرزند

وي با تاكيد بر اين كه پسرش همانند خودش تاكنون پاك زندگي كرده است ، افزود : براي پسرم مسايلي رخ داده كه بزودي در نشستي با رسانه ها در ساري اين مسايل را موشكافي كرده و باز گو مي كنم.
اتحاديه جهاني كشتي دو روز پيش پس از اعلام نتايج آزمايش هاي كشتي گيران ، آزمايش محمدحسين محمديان دارنده مدال برنز رقابت هاي كشتي جهاني ۲۰۱۴ و قهرمان رقابت هاي كشتي جام سركسيان ايروان ارمنستان را مثبت اعلام و اين كشتي گير را چهار سال از حضور در رقابت هاي كشتي محروم كرد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی آنیک کران
عسكري محمديان گفت :

محمدحسين به صورت داوطلبانه و خارج

از ميادين مسابقه آزمايش دوپينگ خود را

به اتحاديه كشتي جهاني ارائه كرد و اين

نشان از پاك بودنش دارد .
وي افزود : من در تمام دوران ورزشي ام

با وجود كمبود امكانات و تجهيزات پاك زندگي

كردم و به فرزندم نيز اين مسايل را گوشزد

كردم و اين اتفاق براي من و حتي محمد

حسين نيز جاي تعجب دارد و نشان از وجود

مسايلي در پشت پرده اي دارد كه بايد براي

مردم بازگو شود.

نائب قهرمان المپيك ۱۹۸۸ و ۱۹۹۲ كه اين روزها به دليل مرگ مادرش عزادار است ، بار ديگر تاكيد كرد كه به پسرش اطمينان كامل دارد و با اين اعتقاد و اطمينان به محمدحسين پيگر كارش شد.
عسكري محمديان همچنين در اين مصاحبه واكنش به اظهار نظر سخنگوي فدراسيون كشتي پيرامون تزريق آمپول محمدحسين توسط يكي از پزشكان محلي در مازندران را به آينده موكول كرد.

محمدحسين محمديان كه كشتي گير آزادكار عضو تيم ملي وزن ۸۶ كيلوگرم است ، يكي از اميدهاي اول تيم ملي براي دريافت جواز ورود به المپيك يورو ۲۰۱۶ و تصاحب يكي از مدال هاي سه رنگ اين رقابت ها بود.
اتحاديه جهاني كشتي اول ماه اكتبر سال ميلادي جاري از طالب نعمت پور و محمدحسين محمديان دو كشتي گير ايراني آزمايش دوپينگ گرفت و نتايج آزمايش هر دو را مثبت اعلان كرد.
نعمت پور به دليل تكرار اين كار براي هميشه از حضور در رقابت هاي كشتي محروم و براي محمديان نيز محروميت چهارساله در نظر گرفته شد.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی عسکری محمدیان
4.1/5 - (7 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه