بیوگرافی مجید ترکان

5 سال پیش
بیوگرافی مجید ترکان
2.2/5 - (35 امتیاز)

بیوگرافی مجید ترکان به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

مجید ترکان (متولد ۱۳۴۴ در ساری) کشتی‌گیر آزادکار بازنشستهٔ ایرانی است.

زندگینامه مجید ترکان

بیوگرافی مجید ترکان

فعالیت ورزشی

وی قهرمانی وزن ۵۲ کیلو کشتی جهان را در سال ۱۹۹۰ به دست آورده‌است. ترکان در مجموع یک مدال طلا، یک نقره و یک برنز جهانی، یک طلای بازیهای آسیایی و سه طلا و یک نقره قهرمانی آسیا را به دست آورد. شرکت نکردن ایران در المپیک ۱۹۸۴ لس آنجلس و دو دوره مسابقات قهرمانی جهان ۱۹۸۶ و ۱۹۸۷ موفقیت‌های او و سایر هم‌تیمی‌هایش را محدود کرد.

شرکت در کلاس های مربیگری تایلند

مجید ترکان قهرمان کشتی آزاد جهان و مدیر تیم های ملی کشتی آزاد در رده های سنی نوجوانان و جوانان با دعوت اتحادیه جهانی کشتی، در اردو و کلاس مربیگری نوجوانان در کشور تایلند حضور دارد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، این کلاس به منظور توسعه کشتی آسیا، پس از رقابت های قهرمانی نوجوانان آسیا از روز ۲ مردادماه آغاز شده و تا روز ۷ مردادماه نیز ادامه خواهد داشت.

بازشگت به تیم ملی

پیروتصمیمات اخذ شده در جلسه ۲۸ فروردین ماه شورای فنی تیم های ملی کشتی آزاد، بعد از پیگیری و گفت و گو با گزینه های مورد نظر و مطرح شده در شورا، آقای مجید ترکان قهرمان سابق جهان و مدیر تیم های ملی کشتی آزاد در رده سنی پایه، بعنوان مدیر تیم های ملی کشتی بزرگسالان و امید، و آقای امیرتوکلیان عنوان دار جهان و مربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان، به عنوان مدیر تیم های ملی پایه کشتی آزاد کشور انتخاب شدند. ترکان یکی از نوابغ فنی کشتی آزاد ایران در دو دهه قبل بود که در اوزان سبک وزن موفق شد مدال طلای جهان را به سینه بزند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی داریوش یزدی

طبق آیین نامه انتخاب و شرح وظایف حوزه مدیریت فنی تیم های ملی، رئیس فدراسیون از میان افراد واجد شرایط، نسبت به معرفی مدیران تیم های ملی کشتی آزاد، کشتی فرنگی و کشتی‌های سنتی بانوان و کشتی‌های سنتی آقایان، به تفکیک اقدام می کند.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی مجید ترکان
2.2/5 - (35 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه