بیوگرافی محمد طلایی

5 سال پیش
بیوگرافی محمد طلایی
4.6/5 - (104 امتیاز)

بیوگرافی محمد طلایی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

کشتی‌گیر آزادکار سابق ایرانی است که یک مدال طلا، یک مدال نقره و یک مدال برنز قهرمانی جهان را کسب کرده‌است.

زندگینامه محمد طلایی

بیوگرافی محمد طلایی

فعالیت ورزشی

او در دو المپیک ۱۹۹۶ آتلانتا (مقام ششم وزن ۵۷ کیلو) و ۲۰۰۰ سیدنی (مقام چهارم وزن ۶۳ کیلو) و قهرمانی جهان ۱۹۹۹ (مقام ششم وزن ۶۳ کیلو) هم حضور داشت. طلایی که سابقهٔ حضور در کادر فنی تیم ملی بزرگسالان کشتی ایران را دارد در سال ۱۳۸۹ به جای قدیر نخودچی سرمربی تیم ملی نوجوانان ایران شد. هم‌اکنون وی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان ایران است. به گفتهٔ محمد طلایی، وی پرافتخارترین کشتی‌گیر استان اصفهان است. پدر طلایی اهل مازندران و مادرش بختیاری میباشد. او بعد از المپیک ۲۰۱۶ ریو بعنوان سرمربی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان جانشین رسول خادم معرفی گردید.

حضور محمد طلایی در تیم ملی کشتی آزاد جوانان در هاله‌ای از ابهام

فدراسیون کشتی در شرایطی محمد طلایی را چندی پیش به عنوان سرمربی تیم ملی آزاد جوانان معرفی کرد که پیش از آن حمید بنی‌تمیم از ابقای تقی اکبرنژاد در تیم ملی جوانان خبر داده بود و این مربی که تیمش امسال در رده سومی جهان قرار گرفته بود، به عنوان سرمربی تیم ملی در جام شاهد نیز حضور داشت.

همین جابه‌جایی ناراحتی و انتقاد شدید تقی اکبرنژاد را به همراه داشت و او اعلام کرد که در خصوص برنامه‌های تیم ملی چندین جلسه با سرپرست فدراسیون داشته و حتی صبح همان روزی که حکم محمد طلایی صادر شد او قرار بود لیست ۱۰ کشتی‌گیر جوان برای حضور در جام تختی را در اختیار فدراسیون قرار دهد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی محمد قاسمی‌نژاد

همین صحبت‌ها و ناراحتی اکبرنژاد از تغییرات صورت گرفته کافی بود تا محمد طلایی که مربی‌ اخلاق‌مدار است و در همه ادوار زندگی قهرمانی‌اش اخلاق را سرلوحه کارش قرار داده، نسبت به پذیرش این سِمت دچار تردید شود.

او در همین خصوص صحبت‌هایی با تقی اکبرنژاد داشته و هنوز در هیچ یک از مصاحبه‌هایش صحبتی در مورد برنامه‌هایی که برای تیم ملی جوانان دارد، نداشته است. او می‌گوید که «ما آمدیم که کار جلو برود، نه اینکه جلوی کار را بگیریم». با این حساب باید دید او که برای همکاری با غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی اعلام آمادگی کرده و در اردوی اول نیز عضو کادرفنی تیم ملی بزرگسالان بود، به کارش تنها در این رده ادامه خواهد داد و یا اینکه هدایت تیم ملی جوانان را برعهده خواهد گرفت.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی محمد طلایی
4.6/5 - (104 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه