بیوگرافی اکبر فلاح

5 سال پیش
بیوگرافی اکبر فلاح
4.5/5 - (13 امتیاز)

بیوگرافی اکبر فلاح به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

علی‌اکبر فلاح (زادهٔ شهریور ۱۳۴۵ در تهران) کشتی‌گیر آزادکار سابق و مربی کشتی کنونی ایرانی است.

زندگینامه اکبر فلاح

بیوگرافی اکبر فلاح

فعالیت ورزشی

وی قهرمان جهان در وزن ۶۸ کیلو در سال ۱۹۹۳ و نایب‌قهرمان جهان در سال ۱۹۹۵ شد و در دو المپیک ۱۹۸۸ سئول (مقام چهارم وزن ۶۲ کیلو) و ۱۹۹۶ آتلانتا (مقام دهم وزن ۶۸ کیلو) هم حضور داشت. فلاح سابقهٔ سرمربی‌گری تیم ملی کشتی آزاد جوانان ایران را هم داشته‌است.

وی می گوید:

ما تا المپیک ۲۰۲۰ کمتر از ۲ سال زمان داریم. کشتی گیرانی را در اختیار داریم که یک یا ۲ تیر در اسلحه‌شان دارند و امکان دارد تیرهای باقی‌مانده به هدف بخورد یا هدر برود. شاید این کشتی گیران ۳ یا ۴ سال پیش ۵ یا ۶ تیر در اسلحه‌شان داشتند اما بدلیل مشکلاتی که وجود داشت به تیم ملی دعوت نشدند و همیشه معتقد بودند که در حقشان ظلم شده است. اینکه غلامرضا محمدی در آغاز کارش از این نفرات دعوت کرد کار زیبا و قشنگی بود. هیچ مسئولی این حق را ندارد این کشتی‌گیران با افتخار را کنار بگذارد بلکه این خود”کشتی” است که باید درباره آن‌ها تصمیم بگیرد. اگر همه را بردند باید به دوبنده تیم ملی برسند اگر نه خودشان باید تصمیم منطقی بگیرند.

فلاح تصریح کرد:

هر مربی توانمندی باید از این مهره‌ها به بهترین شکل استفاده کند. شاید هم بیایند و ببازند اما اگر این اتفاق هم بیفتد باز باید آن‌ها را کمک کنیم تا وارد عرصه مربیگری شوند. این‌ها سرمایه کشتی ما هستند و نباید براحتی از آن‌ها عبور کنیم. اگر با برخورد بد و بصورت خیلی زشت آن‌ها را طرد کنیم و کنار بگذاریم از کشتی دلزده می‌شوند و اصلا به سمت کشتی نمی‌آیند و در نهایت این کشتی است که آسیب می‌بیند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی محسن ربیع خواه

وی درباره پیش بینی خود از آینده کشتی ایران گفت:

به نظر من کشتی ما به سمت بهتر شدن خواهد رفت. نه اینکه اول جهان شویم اما اینطور که قانونمند و با برنامه جلو برویم و از همه پتانسیل مان استفاده کنیم قطعا موفق خواهیم شد. امیدوارم کشتی ایران به روزهای خوب خود بازگردد و باز هم با افتخارآفرینی دل مردم را شاد کند. ما پتانسیل بالایی در کشتی داریم. در همین جام شهید نظری بسیاری از کشتی‌گیران نونهال بودند که می‌توانند نابغه کشتی ایران شوند.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی اکبر فلاح
4.5/5 - (13 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه