بیوگرافی غلام‌رضا محمدی

5 سال پیش
بیوگرافی غلام‌رضا محمدی
2.7/5 - (26 امتیاز)

بیوگرافی غلام‌رضا محمدی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

غلام‌رضا محمدی (زادهٔ دی ۱۳۴۹، خرم‌آباد، لرستان) کشتی‌گیر آزادکار سابق و سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ایران است که دو مدال نقره و دو مدال برنز قهرمانی جهان را کسب کرده‌است.

زندگینامه غلام‌رضا محمدی 

بیوگرافی غلام‌رضا محمدی

فعالیت ورزشی بیوگرافی غلام‌رضا محمدی

وی در بازی‌های المپیک تابستانی ۱۹۹۶ هم در وزن ۵۲ کیلو با ۳ برد و ۲ باخت به مقام پنجم رقابت‌ها رسید. مقام چهارم بازی‌های آسیایی ۱۹۹۴ در وزن ۵۲ کیلوگرم، مقام هشتم قهرمانی جهان ۱۹۹۹ در وزن ۵۴ کیلو و مقام ششم قهرمانی جهان ۱۹۹۷ در وزن ۵۴ کیلو از دیگر عناوین اوست.

محمدی در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۰۵، ۲۰۰۹ و ۲۰۱۰ و بازی‌های آسیایی ۲۰۱۰ نیز مربی‌گری تیم ملی کشتی ایران را برعهده داشت.

کشتی در حال حاضر نیاز به همدلی و مشارکت تمامی اعضای خود دارد، زیرا ما زمان زیادی تا رقابت های جهانی و گزینشی المپیک در قزاقستان و بعد از آن المپیک ۲۰۲۰ توکیو نداریم.
محمدی در مورد روند آماده سازی تیم ملی کشتی آزاد گفت: از اواخر آبان سال گذشته کار را شروع کردیم و طی این هفت ماه روند رو به رشد خوبی را طی کردیم، سعی کردم به تمامی داشته هایمان در کشتی میدان دهم و در این بین بسیاری از کشتی گیران جوان و با تجربه ما در تورنمنت های مختلف محک خوردند.

بیوگرافی غلام‌رضا محمدی ادامه داد:

در مسابقات قهرمانی آسیا در چین نتایج خوبی را گرفتیم و این نتایج میسر نبود جز اینکه تیم ما به یک هماهنگی، همدلی و آرامش رسید و تمام اعضاء برای یک هدف تلاش کردند.

محمدی در مورد ادامه روند آماده سازی تیم ملی کشتی و کسب سهمیه المپیک اظهار داشت: ابتدا باید بگویم که المپیک ۲۰۲۰ توکیو برای ورزش ما بسیار سخت خواهد بود، یعنی تمامی رشته های مدال آور ما همچون کشتی، وزنه برداری، تکواندو و کاراته کار دشواری را پیش رو خواهند داشت اما در این میان، راه برای رسیدن به المپیک نیز بسیار دشوار است و ما باید تا ۳ ماه دیگر در رقابت های جهانی قزاقستان که گزینشی اصلی المپیک محسوب می شود به میدان برویم.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی ایمان مبعلی
وی افزود:

به تیم خود نا امید نیستم و هرکاری که از دستمان بر بیاید انجام می دهیم، اما با توجه به زمان کمی که در اختیار داشتیم و تیم ششم دنیا را در اختیار گرفتیم، نیازمند یک معجزه هستیم. ولی می توانیم از غیر ممکن، ممکن بسازیم ولی نیازمند حمایت همه جانبه نیز هستیم.

دارنده ۲ مدال نقره جهان در مورد حواشی پیش آمده در تورنمنت ساساری ایتالیا تصریح کرد: اولا باید بگویم که شرایط حضور ما در ایتالیا، غیر عادی بود و رفتارهایی که با ما شد اصلا موجه نبود. من در کشتی امیرمحمد یزدانی کارت زرد گرفتم ولی در رختکن از طریق هادی حبیبی متوجه شدم که کارت قرمز گرفتم و مجبور شدم از روی سکوها کشتی گیران را هدایت کنم. در مورد یخکشی هم باید بگویم که در سکوی توزیع جوایز وزن ۵۵ کیلوگرم حاج آقا نیا با تی شرت، مدال خود را گرفت و در سکوی وزن ۱۲۵ کیلوگرم نیز کشتی گیر کانادایی با شلوارک روی سکو حاضر شد، اما نمی دانم چرا این شرایط برای باقر یخکشی متفاوت شد و به نظرم خانم ادیت مسئول ایتالیایی برگزاری مسابقات در این مورد رفتار مناسبی را انجام نداد.

محمدی ادامه داد:

البته باید بگویم که کسی به ما از داخل فدراسیون نیز در مورد بخشنامه ی تازه ای که اتحادیه جهانی کشتی در مورد لباس ورزشکاران برای حضور بر روی سکوی توزیع مدال وضع کرده نیز اطلاع رسانی نکرده بود، چراکه اگر از این موضوع مطلع بودیم، قطعا چنین اتفاقی نمی افتاد.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در مورد برگزاری مسابقات انتخابی گفت: اولا بگویم که بنده مدافع برگزاری مسابقات انتخابی هستم و به نظر من انتخابی باعث پیشرفت کشتی خواهد شد، اما در شرایط کنونی وقتی کشتی کشور در ۱۰ وزن صاحب کشتی گیران شش دانگ نیست و ما در بسیاری از اوزان چندین کشتی گیر طراز اول را در اختیار نداریم باید این مسابقات در شرایط ویژه ای برگزار شود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی دوشان تادیچ
محمدی افزود:

البته بنا داریم که ۶ یا ۷ تیرماه در برخی از اوزان مسابقات انتخابی را به صورت رسمی برگزار کنیم اما در برخی از اوزان نیز با توجه به اینکه کشتی گیرانمان در چندین مسابقه از جمله تورنمنت های رنکینگ و قهرمانی آسیا در سر وزن شرکت کرده اند و نتایج خوبی هم گرفته اند، دیگر نمی توانیم مسابقه مجدد کشتی برگزار کنیم.

دارنده ۲ مدال برنز جهان در مورد شرایط حال حاضر ملی پوشان تصریح کرد:

در حال حاضر کشتی گیران جوان و با تجربه ای را در اختیار داریم، باید بگویم که از تیم نوجوانان که سال گذشته قهرمان جهان شد نیز توانستیم چند کشتی گیر را به تیم بزرگسالان انتقال دهیم و در این مدت کوتاه این کشتی گیران پیشرفت بسیاری کرده اند، ما سعی کردیم که از تمامی داشته هایمان در مسابقات بین المللی استفاده کنیم و کشتی گیران جوان ما نیز نتایج قابل قبولی را بدست آورده اند و این نوید را می دهم که برای المپیک ۲۰۲۴ کشتی ایران حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد.

محمدی در مورد برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون کشتی اظهار داشت: به نظرم زمان را از دست داده ایم، چراکه باید زودتر از این ها تکلیف مشخص می شد، بهرحال از وزارت ورزش و جوانان می خواهم در تاریخ اعلامی که اوایل تیرماه است، تکلیف را روشن کند، چراکه کشتی با ثبات مدیریت می تواند برنامه ریزی کند و با توجه به زمان کم تا المپیک امیدوارم که این امر محقق شود.

وی افزود: البته در این بین این موضوع نباید برای

مطلب مرتبط:  بیوگرافی سپهر محمدی

تیم های ملی باعث حاشیه شود و از کاندیداها

که همه از هم تیمی ها و دوستان من هستند

می خواهم که با ایجاد همدلی و دوری از حواشی،

شرایطی را بوجود آورند که تیم های ملی با آرامش

به کار خود ادامه دهند.

سرمربی تیم ملی در پایان خاطرنشان کرد:

از تمامی زحمتکشان کشتی تشکر می کنم چه

کسانی که پیش از این مسئولیت داشتند و چه

کسانی که در حال حاضر هستند، کشتی برد و

باخت دارد و شکست هم جزئی از کشتی است

و این موضوع برای برای همه است. به گذشته

دیگر نباید فکر کرد و باید به فکر آینده بود، در حال

حاضر مشکلات اقتصادی در کشور وجود دارد و

کشتی نیز از این امر مستثنی نیست و ما مشکلات

اقتصادی زیادی داریم. از وزارت ورزش و جوانان و

کمیته ملی المپیک می خواهم که در این فرصت

کوتاه باقی مانده تا المپیک ۲۰۲۰ توکیو، کمک

های خود را به کشتی بیشتر کنند تا این مشکل

حل شود و در ادامه بتوانیم نتایج لازم را که اولا

کسب سهمیه المپیک و پس از آن حضور موفق

در المپیک است را بدست آوریم.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی غلام‌رضا محمدی
2.7/5 - (26 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه