بیوگرافی دنیس چارگوش

5 سال پیش
بیوگرافی دنیس چارگوش
4.5/5 - (107 امتیاز)

بیوگرافی دنیس چارگوش به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

دنیس چارگوش ((به روسی: Денис Игоревич Царгуш) ، متولد ۱ سپتامبر ۱۹۸۷ در آبخازیا) کشتی گیر گرجی کشور روسیه است.

زندگینامه دنیس چارگوش

بیوگرافی دنیس چارگوش

فعالیت ورزشی

او در تیم روسیه جایگزین بووایسار سایتیف شد و دو سال پیاپی قهرمانی جهان را از آن خود کرد ولی با ظهور جردن باروز امریکایی در سال ۲۰۱۱ از دست یابی به مدال جهانی بازماند و در المپیک لندن نیز با قبول شکست برابر باروز به نشان برنز دست یافت.او در مسابقات جهانی کشتی آزاد در سال ۲۰۱۴ توانست جردن باروز را شکست دهد و اولین کشتی گیر غیر آمریکایی بود که توانست او را شکست دهد.

حضور در لیگ کشتی ایران

دنیس چارگوش درباره حضورش در لیگ کشتی ایران اظهار داشت: من به خاطر این که هم به شرایط آرمانی برسم و هم بدنم روی فرم ایده‌آل بیاید راهی لیگ ایران شدم و از آنجایی که شنیده‌ام استیل‌آذین جزو تیم‌های خوش حساب است، این تیم را انتخاب کردم. از سوی دیگر من ایران را بسیار دوست دارم و مردم در ایران به خوبی از کشتی استقبال می‌کنند.

وی افزود: من تمام ایرانی‌ها را که در سطح جهانی مسابقه می‌دهند می‌شناسم و آن‌ها در سطح بالایی کشتی می‌گیرند. صادق گودرزی و علیرضا دبیر را به خوبی می شناسم و زمانی که من در نوجوانان بودم عاشق کشتی‌های دبیر بودم و آرزوی من این بود تا روزی مثل او شوم.

چارگوش در پاسخ به این سوال که آیا در لیگ ایران نگران شکست خوردن از گودرزی نیستی، عنوان کرد: من ۳ بار او را برده‌ام و برای چهارمین بار نیز او را خواهم برد. من اولین بار در همین ایران در مسابقات باشگاه‌های جهان او را بردم و پس از آن در هرنینگ دانمارک و مسکو روسیه نیز او را شکست دادم.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی مریم هاشمی

دارنده مدال طلای مسابقات جهانی ۲۰۱۰ مسکو در وزن ۷۴ کیلوگرم در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر این که آیا در تیم ملی روسیه می توانی بار دیگر فیکس شوی، ادامه داد: چند وقت دیگر مسابقات انتخابی روسیه برگزار می‌شود و هرکس که بیاید و انتخابی را ببرد در تیم ملی فیکس خواهد شد

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی دنیس چارگوش
4.5/5 - (107 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه