بیوگرافی رایان لاکتی

5 سال پیش
بیوگرافی رایان لاکتی
5/5 - (1 امتیاز)

بیوگرافی رایان لاکتی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

رایان لاکتی (به انگلیسی: Ryan Lochte) ورزشکار مرد رشتهٔ شنا اهل کشور ایالات متحدهٔ آمریکا است.

زندگینامه رایان لاکتی

بیوگرافی رایان لاکتی

فعالیت ورزشی

وی در بین سال‌های ‎۲۰۰۴ تا ۲۰۱۲ میلادی در مسابقات بازی‌های المپیک تابستانی در مجموع ۱۱ مدال، شامل ۵ مدال طلا، ۳ نقره و ۳ برنز را کسب کرد.

محرومیت ۱۴ ماهه دارنده ۱۲ مدال المپیک!

آژانس ضد دوپینگ آمریکا اعلام کرد که «رایان لاکتی» شناگر سرشناس این کشور محرومیت ۱۴ ماه اش را به دلیل استفاده از مواد نیروزا به صورت غیرمجاز پذیرفته است.رایان لاکتی
این محرومیت پس از آن برای لاکتی درنظر گرفته شد که روز ۲۴ می ۲۰۱۸ فیلمی از او در حال تزریق مواد منتشر شد. طبق قوانین تزریق وریدی بیش از ۱۰۰ میلی لیتر در یک دوره ۱۲ ساعته بدون دستور ممنوع است و بر همین اساس نیز محرومیت ۱۴ ماهه لاکتی از همان زمان انتشار فیلم آغاز شده است.

لاکتی ۳۳ ساله که یکی از بهترین شناگران تاریخ آمریکا است، مدال های زیادی را در کارنامه دارد که از جمله آنها می توان به ۶ طلا، ۳ نقره و ۳ نقره در المپیک های ۲۰۰۸، ۲۰۱۲ و ۲۰۱۶ و ۳۹ مدال طلا در مسابقات قهرمانی جهان اشاره کرد.

وی سومین شناگر پردآمد هم امریکایی است. “رایان لاکتی” که همیشه در سایه مایکل فلپس حضور داشت با سرمایه ای حدود ۱۳ میلیون دلار شرایط خوبی دارد. او ۵مدال طلا، سه نقره و سه برنز المپیک دارد و جایزه بهترین شناگر سال آمریکاو جهان را با هم به خانه برده است. لاکتی علاوه بر مدال آوری های متعدد از طریق اسپانسرهای مشهور مانند اسپیدو هم درآمد خوبی کسب کرده است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی مهدی قائدی
عکس های اینستاگرامی بیوگرافی رایان لاکتی
5/5 - (1 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه