بیوگرافی کاتلین جنر

5 سال پیش
بیوگرافی کاتلین جنر
Rate this post

بیوگرافی کاتلین جنر به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

کیتلین جنر که قبل از تغییر جنسیت با نام ویلیام بروس جنر شناخته می شد در ۲۸ اکتبر ۱۹۴۹ در ماونت کیکسو، نیویورک متولد شد. مادرش ایستر آر مگوایر و پدرش ویلیام هیو جنر بودند.

زندگینامه کاتلین جنر 

بیوگرافی کاتلین جنر

زندگی شخصی

بروس در سال ۱۹۶۸ از دبیرستان نیوتاون فارغ التحصیل شد. پس از آن بورس تحصیلی در کالج فوتبال گریس لند را به دست آورد اما مدتی بعد به دلیل مصدومیت زانو به ورزش ده گانه روی آورد. در سال ۱۹۷۶ توانست مدال طلای رشته ی ده گانه را به دست آورد.

در ماه ژوئن سال ۲۰۱۵ او اعلام کرد که در حال تغییر جنسیت است و در مقاله ای که در ونیتی فیر چاپ شد خودش را به عنوان کیتلین جنر معرفی کرد.

او تاکنون سه بار با کریستی جنر، لیندا تامپسون و کریس جنر ازدواج کرده است. حاصل این ازدواج ها ۶ فرزند به نام های برت جنر، کیسی جنر، براندون و برودی جنر و کندال و کایلی جنر هستند

دانستنی هایی درباره ی بروس جنر:

پس از تغییر جنسیت، کیتلین جنر بیش از یک میلیون دنبال‌کننده توئیتری در چهار ساعت به دست آورد و رکورد جدیدی به نام خود در کتاب رکورد‌های گینس ثبت کرد. پیش از این بارک اوباما با جذب یک میلیون دنبال‌کننده در پنج ساعت این رکورد را در اختیار داشت. در زمان اعلام این خبر تعداد دنبال‌کننده‌ های کیتلین جنر به ۱٫۸ میلیون رسیده و هم‌ چنان در حال افزایش است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی روبرتو پریرا

او دو خواهر به نام های لیزا و پن و یک برادر کوچکتر به نام پت داشت که کشته شده است.

او پدر خوانده ی کیم، کلوئی، کورتنی و راب کارداشیان است.

قد او ۱۸۸ سانتیمتر است.

بروس یا کیتلین جنر یک جمهوری خواه است.

بسیاری از منابع خبری کیتلین جنر را به عنوان مشهورترین فرد تغییر جنسیت داده معرفی کرده اند.

دارایی او ۱۰۰ میلیون دلار تخمین زده شده است.

او مبتلا به خوانش پریشی می باشد.

فعالیت ورزشی

او به دلیل آسیب دیدگی زانو رشته فوتبال آمریکایی را رها کرده و به پیشنهاد معلم مدرسه اش در رشته ده‌گانه ادامه فعالیت داد. در المپیک تابستانه ۱۹۷۲ او رتبه پنجم را به دست آورد و در المپیک سال ۱۹۷۶ توانست مدال طلای رشته ده‌گانه در قسمت مردان را به دست آورد. او این مدال را در بحبوحه جنگ سرد و در حالی به دست آورد که در المپیک گذشته سه مدال طلای باارزش برای مردم آمریکا (بسکتبال، دهگانه و دو صد متر) را شوروی تصاحب کرده بود و مدال طلای جنر برای مردم آمریکا با ارزش قلمداد شد و او تبدیل به یک قهرمان ملی شد.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی کاتلین جنر
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه