بیوگرافی کیتی لدکی

5 سال پیش
بیوگرافی کیتی لدکی
Rate this post

بیوگرافی کیتی لدکی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

کیتی لدکی (به انگلیسی: Katie Ledecky)، متولّد ۱۹۹۷ در واشینگتن، شناگر اهلِ ایالات متحدهٔ آمریکا است.

زندگینامه کیتی لدکی 

بیوگرافی کیتی لدکی

فعالیت ورزشی

از افتخارات متعدد وی می‌توان به کسب مدال طلای شنای ۸۰۰ متر آزاد زنان در بازی‌های المپیک تابستانی ۲۰۱۲ و بازی‌های المپیک تابستانی ۲۰۱۶ اشاره کرد.

کیتی لدکی ( Katie Ledecky ) شناگر ۲۰ ساله آمریکایی که در بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ ریو ۴ مدال طلا و یک نقره گرفت، عنوان ورزشکار سال ۲۰۱۷ را از نگاه خبرگزاری آسوشیتدپرس بدست آورد. فوق ستاره شنای آمریکا در رای گیری برترین ورزشکار سال از دید آسوشیتدپرس ( AP Female Athlete of the Year )، با کسب ۳۵۱ رای، عنوان برترین ورزشکار سال ۲۰۱۷ از آن خود کرد. لدکی در حال حاضر یکی از شناخته شده ترین شناگران آمریکایی در تاریخ شنای این کشور است.

عملکرد فوق العاده ورزش‌های آبی ۲۰۱۷

البته عملکرد فوق العاده او در مسابقات جهانی ورزش‌های آبی ۲۰۱۷ به میزبانی بوداپست با ۵ طلا و یک نقره عامل اصلی نامزد شدنش انتخاب او به عنوان زن سال ۲۰۱۷ ورزش آمریکا شد. سرنا ویلیامز ( Serena Williams ) بعد از قهرمانی در گرند اسلم تنیس استرالیا و کسب بیست و سومین عنوان خود در گرنداسلم‌ها با ۳۴۳ رای نفر دوم این لیست شد.

امتیاز تنیسور برجسته آمریکا که بیشتر رقابت‌های سال ۲۰۱۷ را به دلیل بارداری از دست داده بود به این علت نزدیک به کتی لدکی بود که ویلیامز با وجود بارداری در فینال تنیس آزاد استرالیا که اولین گرنداسلم سال محسوب می‌شود، به عنوان قهرمانی رسید. سرنا توانست بیست و سومین عنوان قهرمانی خود در رقابت‌های انفرادی گرند اسلم را به دست بیاورد. آلیسون فلیکس ( Allyson Felix ) ستاره دوومیدانی در بازی‌های المپیک، با ۲۴۸ امتیاز سوم شد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی نادر دست‌نشان

کیتی لدکی سال گذشته در این رای گیری بعد از سیمون بایلز (Simone Biles ) نابغه ژیمناستیک آمریکا، دوم شده بود.

لدکی هشتمین زن شناگر است که تا کنون برنده عنوان زن برتر ورزش سال ا از دید خبرگزاری آسوشیتدپرس شده و اولین نفر است از سال ۱۹۹۶ به این سو و انتخاب امی ون دیکن ( Amy Van Dyken ).

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی کیتی لدکی
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه