بیوگرافی سارا خستروم

5 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی سارا خستروم به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینتساگرامی

سارا خِستروم (به سوئدی: Sarah Sjöström)زادهٔ ۱۷ اوت ۱۹۹۳ شناگر اهل کشور سوئد است.

زندگینامه سارا خستروم 

بیوگرافی سارا خستروم

فعالیت ورزشی

او دارندهٔ ۴ رکورد جهانی در شنای بانوان است. وی دارنده رکورد شنای پروانه ۵۰ متر و ۱۰۰ متر در استخر دراز ۵۰ متری و شنای آزاد ۲۰۰ متر و پروانه ۱۰۰ متر در استخر کوتاه ۲۵ متری است. وی همچنین در المپیک تابستانی ریو (۲۰۱۶) در رشته‌های مختلف از جمله کرال سینهٔ ۵۰ متر، کرال پشت ۱۰۰ متر و … شرکت کرد و یک مدال طلا در شنای پروانه ۱۰۰ متر، یک مدال نقره در شنای آزاد ۲۰۰ متر و یک مدال برنز در شنای آزاد ۱۰۰ متر کسب کرد.

در بهمن ۱۳۹۵ وی به همراه یکی دیگر از ورزشکاران سوئدی که طلای المپیک دریافته کرده بود به کاخ پادشاهی سوئد رفته و نشان طلا از پادشاه گرفتند.

سارا خِستروم در حال حاضر فعال بوده و در رقابت‌های بین‌المللی شنا به نمایندگی از سوئد رقابت می‌کند و خود را برای المپیک توکیو ۲۰۲۰ آماده می‌نماید.

سارا خِستروم با شرکت لباس شنا مسابقه آرِنا (Arena) قرارداد دارد.

سارا خوستروم، ۲۳ سال سن دارد و قوی‌ ترین زن در شنا جهان لقب گرفت. او گفت، دلیل برد من این بود که من با همان سرعت و قدرت که مسابقه را شروع کردم تا انتها ادامه دادم. این که سرعت و قدرت خود را تا انتها مسابقه حفظ کنم کمی برایم دشوار بود اما از تمام توانم استفاده کردم تا پایان راه به همان قدرت اولیه ادامه دهم و نتیجه اش این شد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی آلن ویتل

سارا خوستروم از سویدن اولین زن در تاریخ جهان است که چهار مدال طلا در مسابقات جهانی شنا بانوان به دست اورده است. او می‌افزاید؛ من واقعا از این قهرمانی خوشحال و راضی هستم. او می‌گوید اولین بار من هشت سال قبل اولین مدال طلا را به دست آوردم و آن روز را مثل دیروز به خاطر دارم این احساس خوب را دوست دارم تا هر بار تجربه کنم.

نام کامل : Sarah Fredrika Sjöström

ملیت : سوئد

زادهٔ : ۱۷ اوت ۱۹۹۳
Salem, استان استکهلم

قد : ۱٫۸۱ متر (۵ فوت ۱۱ اینچ)

وزن : ۷۰ کیلوگرم (۱۵۰ پوند)

ورزش : شنا

نوع : شنای پروانه، شنای آزاد، کرال پشت

باشگاه : Södertörns SS

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی سارا خستروم
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه