بیوگرافی استر ویلیامز

5 سال پیش
بیوگرافی استر ویلیامز
Rate this post

بیوگرافی استر ویلیامز به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

استر ویلیامز (به انگلیسی: Esther Williams) (زاده ۸ آگوست ۱۹۲۱) شناگر بازنشسته آمریکایی و ستاره فیلم‌های کمپانی مترو گلدوین مایر بود.

زندگینامه استر ویلیامز

بیوگرافی استر ویلیامز

فعالیت ورزشی

وی متولد کالیفرنیا است. او در نوجوانی به شنا علاقه‌مند شد و قهرمان ملی شنای ۱۰۰ متر است. وی می‌خواست در بازی‌های المپیک ۱۹۴۰ شرکت کند ولی این بازی‌ها به علت جنگ جهانی دوم لغو شد.

درگذشت

قهرمان شنا و بازیگر فیلمهای موزیکال کمپانی «مترو گلدوین مه یر» در سال های ١٩۵٠ – ١٩٤٠، استر ویلیامز که جلوه ای از شکوه و هیبت وزرشکاری بود، در سن نود ویک سالگی درگذشت. به گزارش کافه سینما و به نقل از هالیوود ریپورتر، سخنگوی خانواده ویلیامز امروز اعلام کرد که استر در خواب و آرامش در منطقه بورلی هیلز به خواب ابدی رفت.

استر ویلیامز با فیلمهایی ماندگاری چون «مهرویان شناگر»، «دختر نپتون»، «پری دریایی میلیون دلاری» راهش را به دنیای ستارگان هموار کرد. واکنش تماشاگران به این دختر ورزشکار بی نظیر بود. کمپانی مترو گلوین مه ی کارنامه استر ویلیامز را به اوج رساند. مدت ده سال او در هالیوود ژانر جدیدی را مختص خودش به وجود آورد: به نام موزیکال آبی!

کمپانی مترو گلدوین مه یر در پارکینک محوطه اش استخری بزرگ ساخت و کرین های مخصوص نماهای از بالای سر در آنجا نصب کرد. فیلم تکنی کالر «مهرویان شناگر» با نقش آفرینی ویلیامز و باسیل راثبون و رد اسکلتون در سال ١٩٤٤ موفق ترین فیلم بود.
ویلیامز متولد هشتم اوت ١٩٢١ شهر لس آنجلس بود.وی در سال ١٤ سالگی برنده مدال در شنا شد و این ورزش را ادامه داد تا حدی که عضو تیم المپیک امریکا برای بازی های المپیک هلسینکی سال ١٩٤٠ شد. اما بازی های آن سال به دلیل جنگ برگزار نشد. وی پس از کنار گذاشتن ورزش، مدل شد و سپس بازیگری را پیشه کرد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی کریستین پولیسیک

زندگی شخصی

ویلیامز چهار بار ازدواج کرده بود.

همسر(ها)
لئونارد کونر (۱۹۴۰-۱۹۴۴)بن گرو (۱۹۴۵-۱۹۵۹)فرناندو لاماس(۱۹۶۹-۱۹۸۲)ادوارد بل (۱۹۹۴-۲۰۱۳)

فیلم‌شناسی

مهرویان شناگر (۱۹۴۴)
این زمان برای نگه می‌دارد (۱۹۴۷)
در ایسلند با تو (۱۹۴۸)
دختر نپتون (۱۹۴۹)
دوشس آیداهو (۱۹۵۰)
آهنگ بت پرست عشق (۱۹۵۰)
کارناوال تگزاس (۱۹۵۱)
یک میلیون دلاری به پری دریایی (۱۹۵۲)
مشتری عزیز (۱۹۵۵)
نمایش بزرگ (۱۹۶۱)

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی استر ویلیامز
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه