بیوگرافی ابوالفضل جلالی

5 سال پیش
بیوگرافی ابوالفضل جلالی
5/5 - (1 امتیاز)

بیوگرافی ابوالفضل جلالی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

ابوالفضل جلالی (۲۶ ژوئن ۱۹۹۸) بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست دفاع چپ برای باشگاه فوتبال سایپا در لیگ برتر خلیج فارس بازی می‌کند.

زندگینامه ابوالفضل جلالی 

بیوگرافی ابوالفضل جلالی

فعالیت ورزشی

شایعه حضور در استقلال

مدافع مورد نظر استقلال اعلام کرد با سایپا قرارداد دارد اما در صورت دریافت رضایت نامه آبی پوش می شود.

ابوالفضل جلالی در گفت و گو با سایت فوتبالی در خصوص وضعیت خود برای حضور در استقلال اظهار داشت: من با سایپا قرار داد دارم اما پیشنهادی هم از باشگاه استقلال دارم به همین دلیل وکیلم به دنبال مشخص شدن وضعیتم است.

وی در ادامه افزود: به دلیل قراردادی که با سایپا دارم کاری از دست من بر نمی آید و همه چیز را به باشگاه استقلال و وکیلم سپرده ام که اگر آن ها بتوانند شرایط حضورم در استقلال و رضایت نامه از سایپا را فراهم کنند، آبی پوش شوم در غیر این صورت به دلیل قراردادی که با سایپا دارم طبیعتا باید در این تیم بمانم.

ابوالفضل جلالی با ملیت کشور ایران، ۲۱ سال (۲۶ ژانویه ۱۹۹۸) سن دارد، قد او ۱۷۷ سانتی‌متر می‌باشد. ابوالفضل جلالی به عنوان مدافع برای تیم خود بازی می‌کند و از پای چپ خود به خوبی بهره می‌گیرد .

این بازیکن در حال حاضر با شماره ۲۵ برای تیم فوتبال سایپا و همچنین تیم ملی کشور خود یعنی ایران (زیر ۲۳) بازی می‌کند.

آخرین بازی ابوالفضل جلالی برای تیم فوتبال سایپا مقابل تیم استقلال خوزستان می‌باشد. این بازی با نتیجه استقلال خوزستان (۱ – ۲) سایپا به پایان رسید. ابوالفضل جلالی در این مسابقه ۹۰ دقیقه بازی کرد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی گوتی
عکس های اینستاگرامی بیوگرافی ابوالفضل جلالی
5/5 - (1 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه