بیوگرافی امید دره

5 سال پیش
5/5 - (1 امتیاز)

بیوگرافی امید دره به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

امید دُرّه (زادهٔ ۸ اوت ۱۹۹۹) بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست مدافع برای باشگاه فوتبال سایپا تهران در لیگ برتر خلیج فارس بازی می‌کند.

زندگینامه امید دره 

بیوگرافی امید دره

فعالیت ورزشی

وی در معرفی خودش می گوید:

من امید دره هستم و ۱۶ سال سن دارم و در حال حاضر بازیکن تیم روان آذربایجان می باشم.

من فوتبالم را از تیم نونهالان استیل آذین شروع کردم و سپس به تیم نوجوانان سایپا رفتم و اینک در خدمت تیم روان آذربایجان هستم.

شش در تیم سایپا حضور داشتم و از آنجا به تیم ملی نوحوانان دعوت شدم.

من در سایپا بازی های خوبی انجام دادم و کاپیتان این تیم نیز شدم و پس از آنکه مسئولان این تیم آذربایجانی فیلم بازی هایم را دیدند بازیم پسند کردند و با من قرارداد بستند.

حضور در تیم جدید

تیم زیر ۱۹ ساله های روان در لیگ قهرمانان اروپا حضور دارد و بازی اولمان با تیم اسپارتاپراگ مسکو خواهد بود.

می خواهم با درخشش در این تیم به تیم های بزرگ اروپایی ترانسفر شوم و باعث افتخار خانواده ام که برایم زحمات زیادی کشیده اند شوم.

بازیکن سایپا پس از سالیان سال نظر مسئولین فوتبال کشور آرژانتین حریفی که در جام جهانی با وجود مقاومت تیم ملی با گل لیونل مسی شکست خورد را به ایرانی ها جلب کرد و برای اولین بار باشگاه آرژانتینی استودیانتس دلاپالتا با انتخاب دره ما را بیش از پیش در تربیت استعدادهایمان امیدوار کرد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی کریستین ویری

تیم استودیانتس دلاپالتا جز بهترین های آرژانتین است و سرمربی و مسئولین این باشگاه نسبت به دفاع جوان و خوش استیل سایپا “امید دره ” تمایل جدی نشان داده و در حال حاضر امید برای یک دوره فشرده آموزشی با سرمایه باشگاه آرژانتینی در بوئنس آیرس به سر می‌برد.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی امید دره
5/5 - (1 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه