بیوگرافی فریدون اصفهانیان

5 سال پیش
1/5 - (1 امتیاز)

بیوگرافی فریدون اصفهانیان به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

فریدون اصفهانیان (زاده ۱ آبان ۱۳۳۷ – زنجان) داور سابق فوتبال اهل ایران است.

زندگینامه فریدون اصفهانیان

بیوگرافی فریدون اصفهانیان

فعالیت ورزشی

وی در تیم پرسپولیس زنجان و منتخب استان زنجان بازی می‌کرد اصفهانیان از سال ۱۳۶۰ به عنوان داور قضاوت خود را آغاز کرد و به عنوان داور بین‌المللی از داوری خداحافظی کرد و بعد از آن به عنوان ناظر داوری فعالیت خود را آغاز کرد.

وی در اردیبهشت ۱۳۹۱ به عنوان رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال ایران انتخاب شده‌بود که در اسفند ۱۳۹۷ از این سمت استعفا داد.

فریدون اصفهانیان در شورای شهر زنجان عضویت دارد. او هم‌اکنون عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال است. وی همچنین مدیر باشگاهی در لیگ دسته دوم به نام «شهدای زنجان» است.

وی افزود:

باید کم‌کم داوران خود را به کشوری‌های پیشرفته در داوری اعزام کنیم تا در دوره‌های بین‌المللی شرکت کنند. هدف از برگزاری این دوره یادآوری اشتباهات داوران در ۱۴ هفته گذشته بوده است و این قطعا به رشد آنها کمک زیادی خواهد کرد.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال اظهار داشت:

داوران ما با صداقت کامل قضاوت می‌کنند و اگر اشتباهی وجود داشته باشد کاملا غیرعمد بوده است. در جام جهانی که عالی‌ترین سطح مسابقات فوتبال است هم شاهد اشتباهات داوری بودیم که امری طبیعی است.

اصفهانیان درباره بیانیه‌های باشگاه‌ها علیه داوران تصریح کرد: این اقدام اصلا حرفه‌ای نیست و هدف باشگاه‌ها تحت تاثیر قرار دادن داوران است. از کمیته انضباطی می‌خواهم با این باشگاه‌ها به صورت جدی برخورد کند. داوران ما بدون هیچ چشم داشتی در مسابقات لیگ قضاوت می‌کنند و امیدوارم روزی آنها به حق واقعی خود در فوتبال برسند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی هیونگ مین سون

رئیس کمیته داوران درباره جوانگرایی صورت گرفته گفت:

خوشبختانه اقدامات خوبی در این باره صورت گرفته و ای کاش این مسئله زودتر صورت می‌گرفت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: توانمندی داوران در آسیا بالا رفته است و معتقدم داوران ما می‌توانند در رویدادهای بین‌المللی بیشتر از گذشته قضاوت کنند. برهمین اساس با حمایت فدراسیون فوتبال و کمیته داوران این دوره بسیار ارزشمند و مفید را برگزار کردیم تا به نحو احسن بهترین استفاده را ببرید.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی فریدون اصفهانیان
1/5 - (1 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه