بیوگرافی بابک رفعتی

5 سال پیش
بیوگرافی بابک رفعتی
Rate this post

بیوگرافی بابک رفعتی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

بابک رفعتی (به انگلیسی: Babak Rafati) متولّد ۲۸ می ۱۹۷۰ است او از داوران ایرانی_آلمانی است.

زندگینامه بابک رفعتی

بیوگرافی بابک رفعتی

فعالیت ورزشی

وی می گوید:

من ۲۵ سال داور بودم و ۲۳ سالش بسیار شیرین و زیبا بود، من از دوران قضاوت لذت بسیاری بردم و همیشه گفته‌ام که بهترین دوران زندگی من بوده است، البته ۲ سال بسیار بر من سخت گذشت و می‌توانم بگویم خیلی بود، البته تلخی کمتر به خاطر داوری و بیشتر به خاطر دو انسانی بود که بسیار به من ضربه زدند و باعث شدند روزها به‌سختی برای من بگذرند.

من هنوز هم عاشق داوری هستم و هنوز هم آن را پیگیری می‌کنم، من در آلمان دیگر نمی‌توانم فعالیت کنم اما اگر در آینده بتوانم خارج از آلمان در زمینهٔ داوری و آموزش داوری فعالیت کنم باکمال میل می‌پذیرم چراکه داوری همه زندگی من است و من همیشه تمایل دارم در آن فعالیت کنم.

ماجرای خودکشی

خبرگزاری آلمان در برلین روز جمعه (۲۵ نوامبر/ ۴ آذر) دلیل اقدام به خودکشی بابک رفعتی را اعلام کرد. این خبرگزاری به نقل از اسون منکه، وکیل این داور ایرانی نوشت: «پزشکان معالج در روزهای اخیر نوعی افسردگی را در او تشخیص داده‌اند». منکه “فشار کاری به‌عنوان داور”، “فشار رسانه‌ها” و در پی آن “ترس از خطا در قضاوت” را از مهم‌ترین دلایل افزایش فشار روحی بر رفعتی دانسته است.

بابک رفعتی شنبه‌ (۱۹ نوامبر/ ۲۸ آبان) در هتلی در کلن اقدام به خودکشی کرد. او قرار بود عصر همان روز دیدار تیم‌های کلن و ماینتس را قضاوت کند؛ همان دیداری که ۶ سال پیش از آن آغازگر فعالیت‌های او در لیگ برتر آلمان شد. کمک‌داوران بازی یادشده پیکر نیمه‌جان رفعتی را در حمام اتاقش یافتند و انتقال به موقع او به بیمارستان از مرگ این داور ایرانی جلوگیری کرد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی مصطفی شریفات

پلیس آلمان در روز حادثه نقش افراد دیگر را منتفی دانست و اعلام کرد که یادداشت‌هایی از محل حادثه به دست آورده که در حال بررسی هستند. شغل اصلی بابک رفعتی ریاست بر شعبه‌ی یک بانک در شهر هانوفر آلمان بود که ظاهرا در ماه‌های اخیر از این سمت به پستی پایین‌تر منصوب شده است. او هفته‌هاست که در لیگ برتر آلمان سوت نمی‌زند و نام او از قرار از فهرست داوران بین‌المللی آلمان هم خط خورده است.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی بابک رفعتی
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه